Prawo i zarządzanie

Autor: Andrzej Gontarz | Dodano: 2019-08-29 13:17

ePrivacy: kolejny krok po RODO

Podstawowym celem wprowadzenia ePrivacy ma być zagwarantowanie użytkownikom urządzeń elektronicznych poziomu ochrony prywatności podobnego jak w przypadku tradycyjnych form komunikacji, np. korespondencji pocztowej. Projekt unijnego rozporządzenia obejmuje osoby indywidualne i podmioty prawne. Wciąż jednak nie wiadomo, jak ostatecznie nowe prawo będzie wyglądać.

ePrivacy GDPR środo
Autor: Ireneusz Dąbrowski | Dodano: 2019-06-12 08:17

Liga Mistrzów czyli lekcja przywództwa

Pewien znany nam wszystkim redaktor zapytał, czy nie napisałbym czegoś na temat sytuacji w europejskim futbolu w świetle tego, co stało się w meczach półfinałowych rozgrywek klubowych, a zwłaszcza Champions League. Oczywiście napiszę. Ale zastrzegam: nie otwieram „biura pisania felietonów” i jak dotychczas, moje felietony pozostaną moimi, zarówno jeśli chodzi o dobór tematów w nich poruszanych, jak i treści, czyli myśli i przesłania w nich zawartego.

coaching Ireneusz Dąbrowski po godzinach
Autor: Andrzej Gontarz | Dodano: 2019-05-28 12:05

RODO: droga bez końca

Ochrona danych osobowych musi być stałym składnikiem zarządzania bezpieczeństwem informacji w firmie, chociaż sposoby jej stosowania w praktyce mogą się nieustannie zmieniać. Nadążanie za zmianami uwarunkowań i wybór adekwatnych w danej sytuacji rozwiązań pozostanie z pewnością największym wyzwaniem w zakresie zapewnienia zgodności z RODO.

axence budimex michał jobski piotr wojtasik środo
Autor: Andrzej Gontarz | Dodano: 2018-10-24 07:10

Przedsiębiorcy a RODO: jest pole do manewru

Elastyczne podejście RODO pozwala dopasować rozwiązania do ochrony danych osobowych do sytuacji konkretnej firmy. To oznacza nowe możliwości działania dla integratorów i resellerów. Mają szanse oferować klientom z sektora MŚP produkty zaspokajające ich specyficzne potrzeby.

Paweł Litwiński środo
Autor: Karolina Marszałek | Dodano: 2018-07-27 08:42

Wskaźnik ROI, czyli co ja z tego będę miał…

Specyfika procesów decyzyjnych w firmach ulega ostatnio dużym zmianom. Wszelkie postanowienia dotyczące nawet niewielkich prac rozwojowych są dziś ukierunkowane na osiąganie korzyści biznesowych. A to przekłada się na coraz większe zainteresowanie wskaźnikiem ROI.

Maria Zagożdżon roi