Status Titanium Dell jest najwyższym wyróżnieniem przyznawanym przez firmę Dell partnerom handlowym o wyjątkowym poziomie zaangażowania, kompetencji i profesjonalizmu. Komputronik został uhonorowany tytułem za doskonałą jakość obsługi, wysoki poziom satysfakcji klientów oraz zaangażowanie w promocję i sprzedaż produktów Dell na polskim rynku. Status Titanium każdego roku otrzymuje tylko kilkunastu spośród kilkunastu tysięcy partnerów współpracujących z Dell Technologies.

„To dla nas wielkie wyróżnienie, ale też zobowiązanie, aby utrzymać bardzo wysoką jakość przy wdrożeniach, jakie realizujemy dla naszych klientów. W kolejnych dwunastu miesiącach będziemy chcieli uzyskać jeszcze lepsze wyniki. Jestem przekonany, że dzięki statusowi Tytanowego Partnera uda nam się to zrobić. Bardzo dziękuję Dell Technologies za zaufanie i okazane wsparcie. To dzięki nim nasze zespoły zdobywają wiedzę niezbędną do tego, by świadczyć usługi dla naszych klientów na światowym poziomie” – mówi Sebastian Pawłowski, Wiceprezes Zarządu Komputronik Biznes.

Dzięki najwyższemu statusowi partnerstwa zespół Komputronik Biznes ma możliwość uczestniczenia w najbardziej zaawansowanych szkoleniach i korzystania z dedykowanego wsparcia zespołu Dell Technologies. Firma ma również dostęp do pełnej oferty produktów i usług Dell Technologies, w tym usług finansowych. Ponadto może korzystać z pełnej oferty sprzętu do testów i użyczeń dla swoich klientów.

„Rok temu podczas spotkania z przedstawicielami Dell wpisaliśmy w strategię działania Komputronik na 2023 rok dodatkowy cel: osiągnięcie najwyższego statusu partnerstwa z naszym kluczowym, wieloletnim partnerem. Rok później osiągnęliśmy cel dzięki determinacji, działaniom marketingowym i ciągłemu podnoszeniu kompetencji specjalistów Komputronik Biznes. Dziś nasze aspiracje i profesjonalizm przekładają się na coraz wyższą jakość obsługi naszych klientów. Zyskują na tym również nasi partnerzy i pracownicy, którzy mają szansę na ciągły rozwój i podnoszenie kwalifikacji. Oczywiście zyskuje także sam Dell, bo dzięki ściślejszej współpracy będziemy mogli precyzyjniej i efektywniej dostarczać naszym klientom najnowsze technologie oferowane przez koncern” – komentuje Michał Drechny, Dyrektor Handlowy Komputronik Biznes.

„Tytuł Titanium, to efekt naszego zaangażowania i kompetencji w dostarczaniu najwyższej jakości rozwiązań i usług informatycznych. Firma Dell doceniła nasze wysiłki w celu podnoszenia kompetencji doradczych i stałego podnoszenia jakości obsługi. Warto dodać, że to wszystko nie byłoby możliwe bez zaufania i świetnej współpracy z naszymi klientami i to właśnie im status Titanium przysłuży się najbardziej. Dzięki ściślejszym związkom z Dell Technologies będziemy mogli bowiem szybciej, bardziej kompleksowo i precyzyjnie dostarczać innowacyjne rozwiązania dostosowane do unikalnych potrzeb firm, z którymi współpracujemy. Będziemy mieli jako pierwsi dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań i wiedzę na temat planów wprowadzania najnowszych technologii. Nowy poziom partnerstwa z Dell umacnia nasze zobowiązanie do dążenia do doskonałości i pozycjonuje Komputronik Biznes jako lidera w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań IT opartych na technologiach tej firmy. Cieszymy się, że możemy wykorzystać to osiągnięcie, aby dostarczać naszym klientom usługi jeszcze większej wartości i wzmacniać naszą pozycję jako zaufanego partnera technologicznego” – podsumowuje Paweł Pater, Architekt IT, Kierownik Infrastrukturalnego Zespołu Wsparcia Sprzedaży Komputronik Biznes.

Więcej informacji rozwiązaniach Dell w ofercie Komputronik Biznes: Zadbaj o ochronę danych w środowisku wielochmurowym – Komputronik Biznes – Integrator rozwiązań IT.