Wszystko w jednym
System naliczania punktów, uporządkowana lista specjalizacji oraz połączenie wszystkich programów partnerskich w jeden - takie zmiany swoim kontrahentom zaserwował w tym roku Microsoft.
System naliczania punktów, uporządkowana lista specjalizacji oraz połączenie wszystkich programów partnerskich w jeden - takie zmiany swoim kontrahentom zaserwował w tym roku Microsoft.
W nowym programie Matrix.pl bierze udział około 500 firm. Od września 2003 roku liczba autoryzowanych partnerów wzrosła o połowę. Nie oznacza to jednak, że producent zrezygnuje ze sprzedaży bezpośredniej.
W styczniu i marcu powstały trzy kolejne sklepy IBM-a: we Wrocławiu, w Lublinie i Szczecinie. Następny - już dwunasty, zostanie niedługo otwarty w Zielonej Górze.
CRN Polska rozmawia z Andrzejem Piśko, country general managerem Asbisu, o wynikach firmy w ubiegłym roku i przewidywaniach na najbliższe miesiące, nowej strategii, która ma na celu wciągnięcie do współpracy na szczególnych warunkach jak największej liczby partnerów, a także przyszłości dystrybutorów paneuropejskich na polskim rynku.
Po kilku miesiącach prac California Computer udostępniła dilerom w pełni funkcjonalny system sprzedaży przez Internet. Warszawski dystrybutor w najbliższym czasie umożliwi też partnerom korzystanie z konfiguratora serwerów, pecetów i notebooków.
W ostatnich tygodniach pierwszy raz od czterech lat Jacek Studencki, prezes Techmeksu, zaczął się szeroko uśmiechać. W ubiegłym roku jego firma uzyskała siedem razy lepszy wynik finansowy niż rok wcześniej, a analitycy dobrze wyrażają się o spółce przed zbliżającą się emisją akcji.
Tematem Forum CRN Polska są tym razem serwisy dystrybutorów i producentów. Ze względu na dużą liczbę listów odpowiedzi na pytania naszych czytelników zostaną opublikowane w kilku kolejnych numerach.
W ubiegłym roku sprzedano w Polsce prawie 1,1 mln desktopów. Wzrost na poziomie 7 proc. to wcale niemało, bo część użytkowników zamiast komputera stacjonarnego, wybrała przenośny. W porównaniu z 2002 r. o kilka procent zwiększyły się udziały C-brandów, lekko spadła sprzedaż A- i B-brandów. Rosną w siłę nowe marki. Producenci, tacy jak Action czy PTR, sprzedali rok temu niewiele mniej pecetów niż dostawcy OEM.