Epson na BETT 2017: tego potrzebuje edukacja
Wymiana sprzętu laserowego w organizacji na atramentowe drukarki zmniejszy koszty. W szkole lepiej sprawdzą się duże ekrany – wynika z prezentacji Epsona na targach BETT 2017.
Na targach BETT 2017 w Londynie (25-28 stycznia) Epson zaprezentował serię biznesowych drukarek atramentowych, projektorów i innych rozwiązań zaprojektowanych dla klientów B2B. BETT należą do największych na świecie targów technologii dla sektora edukacji.
Na swoim stoisku Epson zademonstrował korzyści, jakie może przynieść wymiana floty urządzeń drukujących w organizacji na atramentowe drukarki z serii WorkForce Pro. Epson zapewnia, że pozwoli to zmniejszyć koszty użytkowania (TCO), zwłaszcza dzięki niższemu zużyciu energii. Na stoisku zaprezentowano maszynę WorkForce Pro oraz konkurencyjną drukarką laserową, aby pokazać różnice w szybkości druku oraz w zużyciu energii.
Z możliwościami nowych maszyn Epson Work Force Pro możecie zapoznać się tutaj.
Na BETT można było zapoznać się również z projektorami marki Epson. Producent rozpoczął kampanię pod hasłem rozmiar ma znaczenie, aby pokazać, że dla uczniów lepszym wyborem jest korzystanie z płaskiego ekranu o przekątnej 100 cali zamiast tego o przekątnej 65 cali. Epson udowadniał, że różnica w jakości obrazu oraz widoczność szczegółów przemawia na korzyść większego obrazu.
Na targach Epson zaprezentował także możliwości EB-696Ui – nowego modelu interaktywnego projektora z panelem dotykowym. Uzyskano szeroki interaktywny obraz w rozmiarze 177 cali.
Podobne artykuły
Druk w domu i SOHO: rynek powoli się kurczy
Najmniejsze firmy i konsumenci zacisnęli pasa, kupując w tym roku mniej urządzeń drukujących niż rok wcześniej. Na kurczącym się rynku lepiej poradzą sobie resellerzy, którzy zacieśnią relacje z klientami i zadbają o odpowiednią ofertę eksploatacji i usług.
Rozwiązania Epson dla firm: „zielony”, oszczędny druk i skanowanie
Epson od lat dostarcza na rynek urządzenia, które pomagają firmom w obiegu dokumentów. W ofercie japońskiego producenta znajdziemy rozwiązania do druku – z niezmiennie oszczędną i ekologiczną technologią atramentową Heat Free – jak i do skanowania.
Digital Signage: mała stabilizacja
W pierwszej połowie roku popyt na rozwiązania Digital Signage nieznacznie zwolnił. To oznaka, że rynek ten się nasyca i trudno oczekiwać wyraźnych wzrostów, jak to bywało w poprzednich latach.