Na targach BETT 2017 w Londynie (25-28 stycznia) Epson zaprezentował serię biznesowych drukarek atramentowych, projektorów i innych rozwiązań zaprojektowanych dla klientów B2B. BETT należą do największych na świecie targów technologii dla sektora edukacji.

Na swoim stoisku Epson zademonstrował korzyści, jakie może przynieść wymiana floty urządzeń drukujących w organizacji na atramentowe drukarki z serii WorkForce Pro. Epson zapewnia, że pozwoli to zmniejszyć koszty użytkowania (TCO), zwłaszcza dzięki niższemu zużyciu energii. Na stoisku zaprezentowano maszynę WorkForce Pro oraz konkurencyjną drukarką laserową, aby pokazać różnice w szybkości druku oraz w zużyciu energii.

 

Z możliwościami nowych maszyn Epson Work Force Pro możecie zapoznać się tutaj.

 

Na BETT można było zapoznać się również z projektorami marki Epson. Producent rozpoczął kampanię pod hasłem rozmiar ma znaczenie, aby pokazać, że dla uczniów lepszym wyborem jest korzystanie z płaskiego ekranu o przekątnej 100 cali zamiast tego o przekątnej 65 cali. Epson udowadniał, że różnica w jakości obrazu oraz widoczność szczegółów przemawia na korzyść większego obrazu.

Na targach Epson zaprezentował także możliwości EB-696Ui – nowego modelu interaktywnego projektora z panelem dotykowym. Uzyskano szeroki interaktywny obraz w rozmiarze 177 cali.