IT - biznes, trendy, technologie. miesięcznik komputerowy przeznaczony dla firm komputerowych i związanych z branżą IT.

Artykuły

Autor: Wojciech Sroczyński | Dodano: 2002-12-30 01:00

Z optymizmem o UPS-ach

CRN Polska rozmawia z Tomaszem Starcem, dyrektorem polskiego oddziału APC

Autor: Anna Suchta | Dodano: 2002-12-30 01:00

Pod wodą się nie da

PTR, podobnie jak kilka innych sklepów, sprzedaje towar w cenach niższych niż dystrybutorzy - narzekają niektórzy resellerzy. - To nieprawda - twierdzą przedstawiciele firm oskarżanych o dumping cenowy. Porównanie ich cen z ofertą dystrybutorów potwierdza, że mówią prawdę.

Autor: Anna Suchta | Dodano: 2002-12-30 01:00

Bez partnerów się nie da

CRN Polska rozmawia z Andrzejem Widerszpilem, który w maju 2002 roku objął stery Optimusa

Autor: Artur Kostrzewa | Dodano: 2002-12-30 01:00

Jeszcze tylko kilka lat…

W 2002 r. w Polsce najprawdopodobniej sprzedanych zostanie ok. 800 tys. modemów analogowych. To tyle samo, co rok temu. Między modemami sprzedawanymi w tym i w zeszłym roku są dwie różnice. Po pierwsze, obecnie modemy są tańsze o ok. 30 proc., po drugie, dużo więcej sprzedaje się modeli montowanych wewnątrz komputera. Zdaniem producentów era modemów analogowych potrwa jeszcze najwyżej pięć lat.

Autor: Krzysztof Jakubik | Dodano: 2002-12-30 01:00

Siódme: Nie podrabiaj

Prowadzona przez producentów drukarek walka z wytwórcami kompatybilnych materiałów eksploatacyjnych odsuwana jest na dalszy plan. Producentom coraz większe straty przynosi pojawienie się na rynku tzw. profesjonalnych podróbek, których jakość nawet nie jest zbliżona do jakości oryginalnych materiałów eksploatacyjnych.

Autor: Krzysztof Jakubik | Dodano: 2002-12-30 01:00

Podróbki poza autoryzowanym kanałem sprzedaży

CRN Polska rozmawia z Marcinem Sowińskim, dyrektorem ds. handlu i marketingu Oki Systems, oraz Leszkiem Rowińskim, dyrektorem działu sprzedaży materiałów eksploatacyjnych.

Autor: Wojciech Sroczyński | Dodano: 2002-12-30 01:00

Narzędzie dla bogatych

Systemy CRM nie idą w Polsce jak świeże bułeczki. Przychody ze zrealizowanych do tej pory w naszym kraju wdrożeń według różnych źródeł sięgają 80 mln złotych. O braku dojrzałości polskiego rynku najlepiej świadczy to, że jedna transakcja może podwoić jego wartość. Tak było w tym roku...

Autor: Wojciech Sroczyński | Dodano: 2002-12-30 01:00

Werbunki MBS-u

Microsoft Business Solutions (dawne Navision) werbuje do współpracy nowe firmy. Ogólnopolska akcja obejmuje spotkania z potencjalnymi partnerami i prezentacje nowego programu partnerskiego. Jest to jednak... znowelizowany system, znany jeszcze z czasów Navision.