Channel Master 2024: zdobywcy certyfikatów!
Procedurę certyfikacji Channel Master, przeprowadzoną zgodnie z wytycznymi od integratorów IT, w tym roku pozytywnie przeszło piętnastu producentów. Certyfikat stanowi dowód najwyższej dbałości o wysokie standardy i jakość bieżącej obsługi oraz o rozwój ekosystemu partnerskiego.
Kategorie certyfikacji
O przyznaniu Certyfikatu decyduje suma punktów zdobytych w następujących kategoriach:
- prowadzenie działań sprzedażowych wyłącznie za pośrednictwem partnerów handlowych lub przy równoległym prowadzeniu sprzedaży bezpośredniej ograniczenie jej do określonej grupy największych klientów instytucjonalnych oraz korporacyjnych,
- procedura rejestracji projektów sprzedażowych przez partnerów,
- program partnerski jako zbiór zasad, dzięki którym partnerzy handlowi certyfikowani przez producenta, realizując jego cele sprzedażowe zyskują benefity (premie, rabaty, nagrody, fundusze reklamowe, promocję marki itp.), potwierdzając zarazem swoją pozycję w ekosystemie partnerskim producenta wobec innych partnerów handlowych z wynikającymi z tego korzyściami,
- możliwość wypożyczania przez partnerów handlowych produktów demo lub zakupu produktów demo/wersji NFR na specjalnych warunkach cenowych,
- obecność osoby u producenta, której podstawowym obowiązkiem jest współpraca i rozwój ekosystemu jego partnerów handlowych (Channel Manager lub inaczej nazwany odpowiednik takiej funkcji),
- wsparcie marketingowe dla partnerów handlowych, uzależnione od poziomu certyfikacji,
- cykliczne (minimum raz do roku) szkolenia produktowe i/lub handlowe (stacjonarne i/lub webinary) dla partnerów handlowych,
- polskojęzyczne wsparcie techniczne dla partnerów handlowych,
- showroom, gdzie prezentowane są rozwiązania producenta z myślą o możliwości prezentowania tych rozwiązań potencjalnym użytkownikom przez jego partnerów handlowych (w przypadku producenta oprogramowania wersje Trial danego rozwiązania),
- organizacja co najmniej jednego rocznie wydarzenia dla partnerów handlowych (konferencji, zjazdu).
Podobne artykuły
Showroom, demo, a może webinar?
Integratorzy nie pozostawiają wątpliwości, że producentów najlepszych od tych dobrych odróżnia między innymi dostęp do produktów demo, a także możliwość prezentacji rozwiązań w fizycznych i wirtualnych showroomach.
HoReCa: automatyzacja i integracja
Branża hotelowa i gastronomiczna inwestuje w usprawnienie procesów i poprawę obsługi klienta. Kluczowa we wdrożeniach staje się integracja z już działającymi systemami.
UPS-y dla „zielonych” centrów danych i serwerowni
Efektywność i zrównoważony rozwój – pod tymi hasłami prezentowane są obecnie różne innowacje, także w segmencie zasilania gwarantowanego.