Kategorie certyfikacji

O przyznaniu Certyfikatu decyduje suma punktów zdobytych w następujących kategoriach: 

  • prowadzenie działań sprzedażowych wyłącznie za pośrednictwem partnerów handlowych lub przy równoległym prowadzeniu sprzedaży bezpośredniej ograniczenie jej do określonej grupy największych klientów instytucjonalnych oraz korporacyjnych,
  • procedura rejestracji projektów sprzedażowych przez partnerów,
  • program partnerski jako zbiór zasad, dzięki którym partnerzy handlowi certyfikowani przez producenta, realizując jego cele sprzedażowe zyskują benefity (premie, rabaty, nagrody, fundusze reklamowe, promocję marki itp.), potwierdzając zarazem swoją pozycję w ekosystemie partnerskim producenta wobec innych partnerów handlowych z wynikającymi z tego korzyściami,
  • możliwość wypożyczania przez partnerów handlowych produktów demo lub zakupu produktów demo/wersji NFR na specjalnych warunkach cenowych,
  • obecność osoby u producenta, której podstawowym obowiązkiem jest współpraca i rozwój ekosystemu jego partnerów handlowych (Channel Manager lub inaczej nazwany odpowiednik takiej funkcji),
  • wsparcie marketingowe dla partnerów handlowych, uzależnione od poziomu certyfikacji,
  • cykliczne (minimum raz do roku) szkolenia produktowe i/lub handlowe (stacjonarne i/lub webinary) dla partnerów handlowych,
  • polskojęzyczne wsparcie techniczne dla partnerów handlowych,
  • showroom, gdzie prezentowane są rozwiązania producenta z myślą o możliwości prezentowania tych rozwiązań potencjalnym użytkownikom przez jego partnerów handlowych (w przypadku producenta oprogramowania wersje Trial danego rozwiązania),
  • organizacja co najmniej jednego rocznie wydarzenia dla partnerów handlowych (konferencji, zjazdu).