Według niektórych badań, pracownicy używają na co dzień średnio 35 różnych aplikacji i przełączają się między nimi nawet 1100 razy dziennie2. Średnio potrzeba 9,5 minuty, by po przełączeniu się z jednej aplikacji na drugą powrócić do produktywnej pracy.3 Używanie w codziennej pracy tak wielu aplikacji nie sprzyja więc efektywności.

Rozwiązaniem tej sytuacji jest integracja systemów. Dzięki zintegrowaniu firmowej telefonii z MS Teams pracownicy mogą zyskać jedno narzędzie umożliwiające wiele czynności, w tym:

  • komunikację wewnętrzną poprzez rozmowy głosowe, wideorozmowy i czaty,
  • komunikację zewnętrzną – możliwość dzwonienia przez MS Teams do osób, które nie używają MS Teams, w tym na numery komórkowe,
  • organizację wideokonferencji.

Jedna aplikacja do wszystkich tych czynności znacznie ułatwia codzienną pracę, oszczędza czas i zwiększa produktywność. Pracownicy mogą dzwonić na telefony komórkowe i stacjonarne z MS Teams, korzystając z własnych, wirtualnych numerów telefonów i planów połączeń. Mogą także korzystać ze wszystkich biznesowych funkcji firmowej centrali telefonicznej PBX w środowisku MS Teams.

Istnieje kilka sposobów na zintegrowanie firmowej telefonii z MS Teams. Zachęcamy do zapoznania się z ebookiem firmy NFON, w którym przedstawiono 4 sposoby na łatwą zmianę Microsoft Teams w firmową centralę telefoniczną.

——————————————————————————————————————-

1 https://www.investors.com/news/technology/microsoft-stock-called-favorite-name-after-cio-survey

2 Demystifying the desktop: What workforce intelligence reveals about technology and employee productivity | Pega

3 https://assets.qatalog.com/language.work/qatalog-2021-workgeist-report.pdf