Jak i po co integrować telefonię z MS Teams?
Z platformy Microsoft Teams korzysta regularnie ok. 54% firm na świecie, a liczba ta ma wzrosnąć do 75% do 2025 r.1 Najczęściej MS Teams jest używane do komunikacji wewnętrznej. Jednak do komunikacji zewnętrznej - z klientami, dostawcami i partnerami biznesowymi, te same firmy używają zazwyczaj zupełnie innych narzędzi.
Według niektórych badań, pracownicy używają na co dzień średnio 35 różnych aplikacji i przełączają się między nimi nawet 1100 razy dziennie2. Średnio potrzeba 9,5 minuty, by po przełączeniu się z jednej aplikacji na drugą powrócić do produktywnej pracy.3 Używanie w codziennej pracy tak wielu aplikacji nie sprzyja więc efektywności.
Rozwiązaniem tej sytuacji jest integracja systemów. Dzięki zintegrowaniu firmowej telefonii z MS Teams pracownicy mogą zyskać jedno narzędzie umożliwiające wiele czynności, w tym:
- komunikację wewnętrzną poprzez rozmowy głosowe, wideorozmowy i czaty,
- komunikację zewnętrzną – możliwość dzwonienia przez MS Teams do osób, które nie używają MS Teams, w tym na numery komórkowe,
- organizację wideokonferencji.
Jedna aplikacja do wszystkich tych czynności znacznie ułatwia codzienną pracę, oszczędza czas i zwiększa produktywność. Pracownicy mogą dzwonić na telefony komórkowe i stacjonarne z MS Teams, korzystając z własnych, wirtualnych numerów telefonów i planów połączeń. Mogą także korzystać ze wszystkich biznesowych funkcji firmowej centrali telefonicznej PBX w środowisku MS Teams.
Istnieje kilka sposobów na zintegrowanie firmowej telefonii z MS Teams. Zachęcamy do zapoznania się z ebookiem firmy NFON, w którym przedstawiono 4 sposoby na łatwą zmianę Microsoft Teams w firmową centralę telefoniczną.
——————————————————————————————————————-
1 https://www.investors.com/news/technology/microsoft-stock-called-favorite-name-after-cio-survey
2 Demystifying the desktop: What workforce intelligence reveals about technology and employee productivity | Pega
3 https://assets.qatalog.com/language.work/qatalog-2021-workgeist-report.pdf
Podobne artykuły
Bez partnerów nie dotrzemy do klientów
„W Austrii i Niemczech firmy odchodzą od klasycznych systemów PBX i komunikacji on-premise, przechodząc do chmury. Tę sytuację obserwujemy także w Polsce” – mówi Joachim Fischer, dyrektor zarządzający NFON w Austrii, a także w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.
Channel Manager staje się zaufanym doradcą partnera
Obecnie rolą Channel Managera jest zapewnienie partnerom kompleksowego wsparcia nie tylko w zakresie portfolio produktowego, ale też w prowadzeniu działalności biznesowej. Przy czym kluczowym elementem zarządzania kanałem sprzedaży jest efektywna komunikacja z uczestnikami rynku.
Channel Master 2024: zdobywcy certyfikatów!
Procedurę certyfikacji Channel Master, przeprowadzoną zgodnie z wytycznymi od integratorów IT, w tym roku pozytywnie przeszło piętnastu producentów. Certyfikat stanowi dowód najwyższej dbałości o wysokie standardy i jakość bieżącej obsługi oraz o rozwój ekosystemu partnerskiego.