Wywiady i felietony
Europa szuka nowej Nokii
Niektórzy inwestorzy z USA już teraz kręcą nosem, kiedy słyszą o Starym Kontynencie.
Komputer ma wiele znaczeń
Luca Rossi, prezes Lenovo w regionie EMEA i Ameryce Łacińskiej, w rozmowie z CRN Polska.
Zagraj w prawdziwe życie
Podczas gdy jedni ryzykują życiem, łapiąc pokemony w trakcie przejeżdżania rowerem przez ruchliwe skrzyżowanie, inni tworzą aplikacje, które sprawią, że życie stanie się lepsze.
Dystrybucja „one stop shop”: od home office do centrum danych
CRN rozmawia z Bobem Dutkowskim, CEO Tech Daty, na temat fuzji z Avnet Technology Solutions i jej spodziewanych efektów dla obu dystrybutorów oraz ich partnerów.
Obietnica trwałego rozwoju
CRN Polska rozmawia z Jackiem Jędraszką, Managing Directorem Ingram Micro Group Poland, i Radosławem Pruchnikiem, General Managerem RRC Poland, na temat strategii lidera światowej dystrybucji na polskim rynku i jej wpływu na współpracę RRC z partnerami i producentami.
Zarzucić sieć w Sieci
Uśmiechnięty, wesoły, żartujący biskup. Właśnie zrobił sobie selfie z maleńkim papieskim samochodem w oddali. Niebawem odniesie się do tego w mediach społecznościowych lekko i z dystansem. Tak, to dzieje się w Polsce.
Edukacja i specjalizacja zagwarantują zyski
Na współpracy z małymi firmami można dużo zarobić, chociaż – oczywiście – projekty i ich skala będą się znacznie różniły od realizowanych w korporacjach lub sektorze publicznym. Mniejsze przedsiębiorstwa to wdzięczny klient, zdecydowanie bardziej ufny i łatwiejszy w negocjacjach. Ale nie zawsze sprzedaż tej grupie to tzw. łatwy pieniądz. Dlatego, jak zgodnie twierdzą uczestnicy debaty z cyklu Okrągły Stół CRN Polska, resellerzy nie powinni rezygnować z ciągłego uczenia się, a także z edukowania klientów. Duże zyski może zapewnić im też specjalizacja w wybranych dziedzinach.
Hejt też ma dwa końce
Nawet w mojej podlaskiej głuszy za sprawą Internetu i innych mediów, od których z oczywistych powodów nie mogę się odciąć, obraz świata przedstawia się ostatnio raczej w pesymistycznych barwach.
MiVia: nowa marka na polskim rynku
CRN Polska rozmawia z Mariuszem Manowskim, CEE Country Directorem firmy MiTAC, o debiucie w segmencie produktów typu wearables i smart home, a także sytuacji na polskim rynku nawigacji i wideorejestratorów samochodowych.