Ramię w ramię z partnerami
Ostatnie miesiące pokazały, że partnerstwo w biznesie to coś więcej niż tylko oferowanie klientom podstawowego asortymentu i usług. To cały system sprzedaży z wartością dodaną, który pomaga klientom budować trwałe przewagi konkurencyjne w zmieniającym się otoczeniu biznesowym.
Pandemia COVID-19 uświadomiła, jak ogromna i ważna jest rola technologii w codziennym życiu i funkcjonowaniu gospodarki. Zdalna praca, czy nauka, handel przez internet, nabywanie nowych kompetencji i świadczenie usług na odległość… Nowe podejście do wszystkich tych aktywności zmieniło życie społeczne i biznesowe. Mało tego, od ścieżki szeroko pojętej transformacji cyfrowej nie ma już odwrotu. I dlatego, w tej właśnie sytuacji, pokazujemy naszym partnerom, jak osiągnąć lepsze wyniki w biznesie.
Zacznijmy od tego, że z badania PwC Polska wynika, że prawie 40 proc. ankietowanych przedsiębiorców w ciągu najbliższych trzech lat zmieni model biznesowy w swojej firmie. To oznacza wiele pracy nie tylko dla instalatorów, resellerów, czy integratorów, ale również dla takich wyspecjalizowanych jednostek jak Action Business Center. Muszą one bowiem tak nakreślić zakres swoich kompetencji, by mogły, dotrzymując kroku zmieniającym się potrzebom rynku, iść ramię w ramię z partnerami, oferując im najwłaściwsze rozwiązania. Jak podkreśla Piotr Głydziak, który stoi na czele dywizji VAD w Action, w Action Business Center to już się dzieje.
– Uważnie obserwujemy zmiany na rynku i w ich kontekście pokazujemy naszym klientom perspektywiczne obszary biznesu ściśle współpracujące z IT. Dziś palącym problemem jest pozyskiwanie czystej i bezpiecznej energii. Dlatego jeszcze w marcu, tuż przed lockdownem, zdecydowaliśmy się na rozbudowę naszej oferty o fotowoltaikę. Zorganizowaliśmy już bardzo dużo webinarów poświęconych tej tematyce. Chcemy poprzez takie działania pokazać partnerom, że fotowoltaika może współpracować z innymi rozwiązaniami z oferty Action, czyli inteligentnym domem, sieciami, telewizją przemysłową czy zasilaniem awaryjnym – mówi Piotr Głydziak.
Action Business Center, choć rozwija ofertę o nowe obszary, cały czas wspiera resellerów w ich podstawowych biznesach.
Wychodzimy z założenia, że produkt to dopiero początek współpracy na linii dystrybutor – reseller – klient. Trwałe budowanie relacji z klientem i zapewnienie mu maksymalnej satysfakcji w kontakcie z produktami już w świecie wirtualnym jest możliwe tylko dzięki wykorzystaniu nowych technologii. Dlatego wspólnie z producentami przykładamy dużą wagę do szkoleń dla resellerów, programów partnerskich i wsparcia technicznego. I to wszystko bez wychodzenia z domu. Do tego zapewniamy naszym partnerom dostawę produktów w 24 godziny na terenie całego kraju i 48 godzin zagranicą.
– Naszym znakiem rozpoznawczym stały się NAS-y, sieci przewodowe i bezprzewodowe, smart home, zasilanie awaryjne. Oferujemy aktywne wsparcie dla resellerów we wdrażaniu tych systemów w organizacjach, od doboru sprzętu przez ceny projektowe do obsługi posprzedażowej. Dbamy, by nasi partnerzy stale podnosili kompetencje. Przenieśliśmy więc do internetu warsztaty i udostępniamy zdalnie sprzęt w naszym laboratorium – dodaje Piotr Głydziak.
ZORIENTOWANI NA RESELLERA… czyli kilka zdań o tym, jak współpracujemy z producentami IT.
Otóż, aby zapewnić resellerom dobry start w każdym, nie tylko nowym projekcie, Action Business Center musi zadbać, by mieli oni pełny zasób informacji oraz wsparcie na każdym etapie współpracy z klientem końcowym. Dlatego w dziale VAD Actionu nie tylko rozwijana jest oferta produktowa IT, ale także rozwiązania i usługi dla biznesu. Misją Action Business Center jest świadczenie resellerom, VAR-om, instalatorom i integratorom takich usług wokół asortymentu IT, by byli oni zdolni tworzyć przewagi konkurencyjne, podnosząc satysfakcję swoich klientów i budując ich lojalność, a przy okazji dając możliwość zarabiania pieniędzy na wdrożeniach.
- Action Business Center to taka część Action, która zajmuje się dystrybucją z wartością dodaną.
- W naszej ofercie znajdziesz pełen asortyment, wsparcie techniczne i szkolenia z zakresu: sieci przewodowych i bezprzewodowych, inteligentnego domu, CCTV, zasilania awaryjnego, storage, serwerów, klimatyzacji i fotowoltaiki.
- Więcej na: https://business-center.action.pl
Kontakt dla partnerów: Piotr Głydziak, pełnomocnik zarządu Action ds. VAD, Action Business Center, szkolenia@action.pl
Podobne artykuły
UPS-y dla „zielonych” centrów danych i serwerowni
Efektywność i zrównoważony rozwój – pod tymi hasłami prezentowane są obecnie różne innowacje, także w segmencie zasilania gwarantowanego.
Vertiv Liebert GXT5: liczy się TCO
Nowa konstrukcja autorstwa specjalistów Vertiv to wydajny i wyposażony w inteligentne funkcje UPS do ochrony krytycznych aplikacji.
DAGMA Top Partner Summit 2024: jak dopieścić klientów
DAGMA Bezpieczeństwo IT rozpoczęła nowy rok od spotkania z partnerami. Firma podczas wydarzenia odbywającego się w Muzeum Śląskim w Katowicach poinformowała o zmianach w dziale technicznym, strategii sprzedaży produktów, a także nagrodziła wyróżniających się resellerów.