Nowy wymiar technologicznych endorfin
Na rynku pojawił się nowy gracz, który ma jeden cel – pokazać, że technologia jest po to, by się (z) nią bawić, na co dzień i od święta. Marka ENDORFY udowadnia, że fani popkultury technologicznej potrzebują jakościowych produktów i źródła pozytywnych emocji.
Wyróżnienie na poziomie
Uwzględnienie w komunikacji nowej marki technologicznej tak szerokiej grupy odbiorców wymagało dużej odwagi. Twórcy marki ENDORFY postanowili od razu pójść o krok dalej i wyróżnić się nie tylko wysokiej jakości produktami i komunikacją, lecz także kolorami oraz opakowaniami.
W sklepach w działach technologicznych czerń pudełek potrafi przytłoczyć. To bardzo elegancki kolor, często kojarzony z technologią, ale bardzo się już opatrzył. Ukłonem nowej marki na rynku w stronę klientów jest więc postawienie na jasne, kontrastujące z otoczeniem opakowania. Dzięki temu wybrany produkt od razu rzuci się w oczy.
Za silną relacją człowieka z technologią, na którą stawia marka ENDORFY, stoją: produkt i jego parametry techniczne, unikatowy design podkreślający profesjonalizm marki, jak również szeroki asortyment dopasowany do potrzeb każdego użytkownika.
– Stworzenie jednej marki z ofertą odpowiadającą na bardzo zróżnicowane potrzeby odbiorców było dla nas naturalnym krokiem. W ten sposób ułatwiamy wybór właściwego produktu. Nasi klienci chcą, żeby każdy sprzęt technologiczny w ich domu, pod względem zaawansowania, pochodził z najwyższej półki. I to możemy im zagwarantować. Jesteśmy na bieżąco z trendami i regularnie wykorzystujemy tę wiedzę do budowania portfolio produktowego. Staramy się być nie tylko tam, gdzie są gry. Chcemy być marką kojarzącą się z pozytywnymi emocjami – dodaje Rafał Zaniewski, CPO Accessories w Cooling.
Zaangażowanie w produkt
Sprzęt technologiczny ma zaangażować użytkownika i sprawić, że – na przykład dzięki wygodnemu fotelowi – wejście w cyfrową rzeczywistość przebiega przyjemnie i prosto. Jednak marka ENDORFY wnosi wspomniane zaangażowanie na wyższy poziom.
– Na każdym etapie produkcji pamiętamy, że nic by się nie działo bez naszych klientów. Dlatego angażujemy naszą społeczność w tworzenie produktów. Sugestie użytkowników nie raz zaowocowały pomysłem na kolejne ulepszenia. Możemy szukać nowych rozwiązań, możemy modyfikować komunikację, ale są rzeczy, które nigdy się nie zmienią. Dla nas to najwyższa jakość produktów oraz stawianie klienta na pierwszym miejscu – dodał Łukasz Zdziech, CEO firmy Cooling.
Stworzenie nowej marki, skierowanie komunikacji do szerszego grona odbiorców to nie wszystkie zmiany, które zapowiada Cooling. Otwarcie się na nowy target pozwoliło otworzyć się na zupełnie nowe działania, niekoniecznie związane bezpośrednio z branżą komputerową. Warto więc na bieżąco śledzić komunikaty marki ENDORFY.
Flagowe produkty marki ENDORFY
- Seria bezprzewodowych klawiatur Thock Compact, dzięki którym można zapomnieć o plączących się na biurku kablach i skoncentrować na ergonomicznym ułożeniu dłoni w trakcie pracy.
- Mikrofony Solum Studio i Solum Broadcast – zapewniają idealnie czysty dźwięk i absolutną wygodę użytkowania zwłaszcza podczas wielogodzinnych nagrań.
- Chłodzenie wodne Navis F280 – stworzone do pracy nawet z wysokoenergetycznymi procesorami i to w ciszy, bez szumu wentylatorów.
- Myszka GEM oraz GEM Plus w wersji Onyx White – te akcesoria łączą w sobie lekkość, czułość ruchu i oryginalny design, dzięki czemu użytkownik nie musi rezygnować ani z użyteczności, ani z dobrego wyglądu.
- Nowa seria zasilaczy FM5 – urządzenia zaskakują niewielkimi rozmiarami, ale działają bez zarzutu! Gwarantują precyzyjną regulację napięć i stabilną pracę, a dzięki innowacyjnym wentylatorom pracują ciszej i wydajniej.
Podobne artykuły
Rynek sprzętu gamingowego bez efektu wow!
Sprzedaż sprzętu dla graczy, która po pandemicznych szczytach notuje cykliczne spadki, zaczęła się stabilizować.
Strzelanki na smartfonie
Gry mobilne przebyły długą drogę od Snake’a i Tetrisa, aż po Diablo Immortal. Jednak najlepsze dopiero przed graczami... i resellerami.
Polski rynek pecetów: w poszukiwaniu równowagi
Rozgrzany do czerwoności w czasie pandemii polski rynek PC musiał ostatnio znieść zimny prysznic. Załamanie sprzedaży było nawet blisko 50-procentowe. Producenci spodziewają się odbicia, jednak mniejsi resellerzy nadal borykają się z rosnącymi kosztami i odpływem klientów.