Mogłoby się wydawać, że stworzenie dwóch mocnych brandów – SilentiumPC czy SPC Gear – i zyskanie miana lidera w segmencie obudów, zasilaczy oraz chłodzeń powietrznych to wystarczający sukces, by spocząć na laurach. Okazuje się jednak, że apetyt rośnie w miarę jedzenia, a doskonała znajomość nie tylko branży, ale i własnych klientów motywuje do inwestowania w odważne zmiany. Na tym etapie znajduje się obecnie spółka Cooling, która stworzyła nową markę ENDORFY. Co stoi za przeprowadzoną rewolucją?

Naturalny krok w przyszłość

Klient w branży technologicznej jest jednym z najbardziej wymagających. Świadomi użytkownicy szukają konkretnych rozwiązań i parametrów, które odpowiadają intensywności ich pracy. Z kolei osoby z nieco mniejszą wiedzą techniczną, ale ceniący dobrą rozrywkę, korzystają z technologii, chcąc przyjemnie spędzić czas. Jednocześnie design ma dla nich zwykle ogromne znaczenie.

Spółka Cooling – mocno kojarzona z gamingiem – postanowiła wykorzystać tę wiedzę. I tak powstała marka ENDORFY. Jej twórcy i właściciele powołali tym samym do życia globalną markę, która dzięki swobodnej komunikacji i merytorycznemu wsparciu ma zostać świadomym wyborem wszystkich fanów technologii – nie tylko gamerów.

– Wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań w naszych podzespołach było kolejnym krokiem na drodze do stworzenia marki z globalnymi aspiracjami. Zachodnie media wielokrotnie nagradzały pracę wykonaną przez nasz zespół, a zmiany zachodzące wśród naszych odbiorców przyspieszyły cały proces. Możemy powiedzieć, że nowa wizja dorosła razem z naszymi klientami. W tej chwili marką ENDORFY tworzymy nową historię na rynku brandów technologicznych – mówi Piotr Pietras, CPO Components w spółce Cooling.

Marka dla wszystkich

Jedną z wprowadzonych w polskiej firmie zmian jest zdecydowana zmiana komunikacji związana z rozszerzeniem grupy odbiorczej. Jedno i drugie działanie wynika z myśli przewodniej marki: człowiek w połączeniu z technologią jest źródłem pozytywnych emocji. Wystarczy wyobrazić sobie moment, kiedy myszka, z pozoru zwykły przedmiot, zamienia się w narzędzie walki w grze lub staje się naturalnym przedłużeniem dłoni grafika komputerowego.

Nic nie wywołuje u nas takiego zastrzyku endorfin jak praca nad technologią stworzoną dla człowieka. Innowacyjne rozwiązania, rozbudzanie wyobraźni technologicznej, zarówno naszej, jak i naszych klientów, stanowią silną motywację dla całego zespołu. Mamy świadomość, że zamieniamy pasję w realnie potrzebne produkty technologiczne. W ten sposób wspieramy kreatywność oraz pokazujemy, że twórcze działanie ma znaczenie w każdej dziedzinie życia – podkreśla Rafał Zaniewski, CPO Accessories w spółce Cooling.

Technologia, o której mowa, nie ma nic wspólnego z wykluczaniem kogokolwiek. Wprowadzenie nowej marki ma łączyć ze sobą wszystkie osoby związane z popkulturą technologiczną. To produkty dla osób amatorsko lub profesjonalnie zajmujących się gamingiem, jak też wielbicieli akcesoriów lifestyle’owych oraz twórców cyfrowego kontentu (i jego odbiorców). ENDORFY to marka dla wszystkich, którzy chcą się dobrze bawić przy użyciu technologii.