Mio: duże zmiany w programie partnerskim
Rozpoczęła się tegoroczna edycja Mio Grand Tour - programu partnerskiego producenta nawigacji. Zmniejszono liczbę urządzeń, którą reseller musi kupić, aby uzyskać korzyści.
W programie mogą uczestniczyć firmy, zaopatrujące się w produkty Mio u autoryzowanych dystrybutorów. W aktualnej edycji zmieniono m.in. system naliczania bonusów. Obecnie bonus dealerski jest przyznawany po zakupie 10 urządzeń Mio, niezależnie od modelu. Mio Grand Tour to podróż po wirtualnej mapie Europy. Wykonując zadania w punktach POI na trasie, uczestnicy mają szansę na dodatkowe premie pieniężne. W tym roku nowością jest nagroda za pierwsze miejsce na mecie: partnerzy, którzy dotrą tam jako pierwsi w swoich kategoriach, otrzymają telewizory LCD.
Więcej informacji na temat V edycji Mio Grand Tour znajduje się na stronie: http://pl.miograndtour.com.
Podobne aktualności
Netskope przedstawia nowy program MSP
Według dostawcy SASE rosnące zapotrzebowanie na specjalistów ds. bezpieczeństwa napędza popyt na usługi zarządzane.
Dell Technologies: 60 mld dol. w kanale partnerskim
Taki przychód z zamówień wygenerowali w ciągu ostatnich 12 miesięcy partnerzy producenta.
Nowy program partnerski HPE promuje model as-a-service
HPE Partner Ready Vantage ma tworzyć podstawę do kreowania sprzedaży w szeroko pojętym obszarze usług.