Netskope zadebiutował swoim programem dla dostawców usług zarządzanych, obejmującym model biznesowy as-a-service. Stanowi on rozszerzenie programu partnerskiego Evolve i ma na celu pomóc partnerom w zwiększeniu ich przychodów dzięki rentownej ofercie usług.

Rosnące zapotrzebowanie na usługi zarządzane w zakresie cyberbezpieczeństwa stanowi jedną z najważniejszych możliwości rozwoju dla kanału partnerskiego – według Canalys. Według analityków tej firmy wartość tego rynku sięgnie 70 mld dol. w 2023 r., ze względu na to, że poziom cyberzagrożeń wzrasta, a niedobór umiejętności pracowników u klientów biznesowych będzie coraz bardziej odczuwalny. Również Netskope twierdzi, że rosnące zapotrzebowanie na bardziej wyspecjalizowane talenty w dziedzinie cyberbezpieczeństwa jest rosnącym wyzwaniem, które napędza popyt i możliwości dla usług zarządzanych. Dlatego program Netskope MSP umożliwia partnerom czerpanie korzyści z trendów rynkowych i uwzględnianie zmieniających się preferencji zakupowych.

Program Netskope MSP to dla naszych partnerów kolejny krok na drodze do oferowania w pełni zarządzanego rozwiązania SASE — powiedział Dave Rogers, starszy wiceprezes ds. współpracy i globalnej sprzedaży kanałowej w firmie Netskope. – Celem tej ewolucji jest umożliwienie naszym partnerom dostarczania wiedzy specjalistycznej i zarządzania, których potrzebują nasi klienci, przy jednoczesnym rozszerzeniu ich portfolio o usługi o wysokiej wartości i marży.

Na polski rynek Netskope wszedł pod koniec 2022 roku, o czym pisaliśmy tutaj.