Nowy program partnerski HPE promuje model as-a-service
HPE Partner Ready Vantage ma tworzyć podstawę do kreowania sprzedaży w szeroko pojętym obszarze usług.
Nowy program, który został stworzony na bazie istniejącego programu HPE Partner Ready, koncentruje się na partnerach oferujących sprzedaż w modelu as-a-service. Dodatkowo, aby ułatwić im współpracę, producent wprowadza zmiany w narzędziu HPE Partner Ready Portal oraz na platformie Partner Connect.
Program HPE Partner Ready Vantage jest odpowiedzią na zachodzące zmiany rynkowe, w wyniku których zamiast tradycyjnego podejścia klienci domagają się obecnie bardziej elastycznego, pozwalającego jak najefektywniej wykorzystać potencjał IT. Odpowiedzią mają być rozwiązania w formie usługi, w ramach których klienci płacą tylko za to, co wykorzystują. Nowy program, niezależnie od tego, jak bardzo zaawansowany jest partner w swojej transformacji w stronę modelu as-a-service, ma umożliwiać mu poszerzanie lub doskonalenie kompetencji w tym obszarze.
HPE Partner Ready Vantage jest podzielony na trzy ścieżki: The Build Track, The Sell Track i The Service Track. Każda z tych ścieżek posiada własne COE (Center of Expertise) oferujące dostosowane do potrzeb szkolenia, inicjatywy rynkowe i narzędzia sprzedażowe.
Nowy, zunifikowany program partnerski i odświeżony portal obejmują portfolio HPE i Aruba. Udoskonalona obecnie cyfrowa platforma Partner Connect ułatwia nawiązywanie kontaktów nie tylko z klientami, ale również z innymi partnerami.
Podobne aktualności
Dwucyfrowy spadek sprzedaży HPE. Osłabł popyt na sieci
Spadek zapotrzebowania na sieciówkę był większy niż oczekiwano. Spory wzrost odnotowano natomiast na powtarzalnych rocznych przychodach GreenLake.
HPE bada nowy cyberatak na firmę
Haker twierdzi, że ukradł dane HPE i wystawił je na sprzedaż.