Nowy program partnerski HPE promuje model as-a-service
HPE Partner Ready Vantage ma tworzyć podstawę do kreowania sprzedaży w szeroko pojętym obszarze usług.

Nowy program, który został stworzony na bazie istniejącego programu HPE Partner Ready, koncentruje się na partnerach oferujących sprzedaż w modelu as-a-service. Dodatkowo, aby ułatwić im współpracę, producent wprowadza zmiany w narzędziu HPE Partner Ready Portal oraz na platformie Partner Connect.
Program HPE Partner Ready Vantage jest odpowiedzią na zachodzące zmiany rynkowe, w wyniku których zamiast tradycyjnego podejścia klienci domagają się obecnie bardziej elastycznego, pozwalającego jak najefektywniej wykorzystać potencjał IT. Odpowiedzią mają być rozwiązania w formie usługi, w ramach których klienci płacą tylko za to, co wykorzystują. Nowy program, niezależnie od tego, jak bardzo zaawansowany jest partner w swojej transformacji w stronę modelu as-a-service, ma umożliwiać mu poszerzanie lub doskonalenie kompetencji w tym obszarze.
HPE Partner Ready Vantage jest podzielony na trzy ścieżki: The Build Track, The Sell Track i The Service Track. Każda z tych ścieżek posiada własne COE (Center of Expertise) oferujące dostosowane do potrzeb szkolenia, inicjatywy rynkowe i narzędzia sprzedażowe.
Nowy, zunifikowany program partnerski i odświeżony portal obejmują portfolio HPE i Aruba. Udoskonalona obecnie cyfrowa platforma Partner Connect ułatwia nawiązywanie kontaktów nie tylko z klientami, ale również z innymi partnerami.
Podobne aktualności
Integratorzy i analitycy krytykują blokadę fuzji HPE – Juniper
"Połączenie przyniosłoby więcej zasobów dla kanału sprzedaży, więcej szkoleń, więcej dolarów" - komentuje analityk.
Władze USA złożyły pozew do sądu, by zablokować fuzję HPE – Juniper
"Zagrożenie, jakie stwarza ta fuzja, nie jest teoretyczne" - uzasadnia p.o. asystenta prokuratora generalnego.
Znów są obawy o przejęcie HPE – Juniper
"Byłby to duży cios dla partnerów i klientów" - mówi integrator o ryzyku wstrzymania fuzji.