Ambasadorzy Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT
Pełnienia zaszczytnej funkcji Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich podjęło się pięciu dystrybutorów.
Szerzenie idei dobrych praktyk partnerskich znakomicie wpisuje się w rolę, jaką dystrybutorzy pełnią w kanale sprzedaży IT, stanowiąc kluczowe ogniwo pomiędzy producentami a resellerami i integratorami. Z jednej strony znają oczekiwania vendorów, a z drugiej w pełni rozumieją potrzeby ich partnerów. Dzięki temu mogą w profesjonalny i odpowiedzialny sposób nie tylko szerzyć ideę dobrych praktyk partnerskich, ale skutecznie lobbować na rzecz ich praktycznej realizacji przez producentów na rzecz społeczności partnerskiej. Z korzyścią dla całego ekosystemu sprzedaży w branży IT.
Ambasadorami Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich w Branży IT są:
Gratulujemy i życzymy sukcesów w wypełnianiu tej zaszczytnej misji.
Dowód najwyższej dbałości o wysokie standardy i jakość bieżącej obsługi oraz rozwoju ekosystemu partnerskiego.
Podobne artykuły
Kodeks Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT: 12 filarów sukcesu!
Odpowiedź na pytanie: dlaczego dopiero po ponad 30 latach rozwoju kanału sprzedaży na polskim rynku IT powstał kanon dobrych praktyk partnerskich jest prosta: właśnie dlatego!
Dobre praktyki: między odpowiedzialnością a skutecznością
„Uważam, że powinniśmy zmierzyć się z ideą wypracowania pewnych norm z myślą o całej naszej branży” – mówi Mariusz Kochański, President, CEO Exclusive Networks CEE.