Nowa usługa w serwisie Konica Minolta
Producent drukarek uruchomił dla swoich klientów nową usługę serwisową. Użytkownicy jego urządzeń mogą zgłosić problemy ze sprzętem przez telefon i w ten sposób uzyskać pomoc w usunięciu awarii.
Po otrzymaniu zgłoszenia dyżurni inżynierowie serwisu przez telefon pomagają klientom w rozwiązaniu problemów technicznych. Dopiero kiedy to nie przeniesie rezultatu, zlecenie jest przekazywane do technika terenowego. Według Koniki dzięki pomocy konsultantów udaje się rozwiązać około 55 proc. zgłaszanych problemów.
Podobne aktualności
5 smartfonów, których naprawa jest najdroższa
Szczególnie kosztowny okazuje się serwis sprzętu dwóch dużych marek.
Producenci sabotują naprawę urządzeń?
Szef dużej firmy serwisowej twierdzi, że producenci celowo utrudniają reparację sprzętu. Wskazuje na Apple'a, Microsoft i Samsunga.
Zaskakująco szybka naprawa w serwisach elektroniki
Blisko 60 proc. zgłoszeń serwisowych kończy się naprawą – według sprzedawców. Co czwarty klient otrzymuje urządzenie w ciągu dwóch dni.