Liderzy rynku storage łączą siły
Seagate, HGST, Toshiba i WD założyli Storage Products Association. Wspólnie chcą promować tradycyjne dyski.
Z informacji SPA wynika, że organizacja stawia przede wszystkim na promocję – będzie uświadamiać użytkownikom, jak ważną rolę pełnią dyski twarde (HDD) i hybrydowe napędy (SSHD) w przechowywaniu danych przez konsumentów i firmy. SPA ma informować o najnowszych ofertach i technologiach w świecie tradycyjnych napędów. Dostawcy liczą zapewne na wzmocnienie pozycji na rynku storage’owym, który ma szybko rosnąć. Szacunki przewidują, że już w 2020 r. popyt wyniesie 6 zettabajtów rocznie.
Podobne aktualności
Kilka powodów, dlaczego firmy będą kupować serwery i storage
W jednym z obszarów inwestycji wydatki rosną o 33 proc. rocznie.
Pamięć masowa nabrała rozpędu w Europie
Są trzy istotne powody wzrostu inwestycji w storage w 2022 r. Trend będzie kontynuowany - przewidują analitycy.