Polski oddział HP uruchomił sklep internetowy (www.sklep.hp.com.pl) z ofertą produktów HP i Compaq dla klientów indywidualnych oraz małych i średnich firm. W sklepie ofertowane są komputery osobiste i serwery, komputery przenośne i kieszonkowe oraz peryferia komputerowe (drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, skanery, aparaty cyfrowe, monitory i projektory).

Dostawa zakupionych produktów jest realizowana bezpłatnie. Płatności można dokonać przelewem bankowym, kartą płatniczą bądź za pobraniem przy odbiorze. Zapłata kartą płatniczą jest realizowana z wykorzystaniem centrum autoryzacji kart eCard. Przewidywany czas realizacji zamówień wynosi do trzech dni roboczych. Zamówienie można także złożyć telefonicznie, dzwoniąc do Centrum Obsługi Klienta HP pod numer (0-800) 12-26-22.

Sklep internetowy HP realizuje wyłącznie zamówienia kupna produktów, które nie wymagają żadnej wartości dodanej, takiej jak konfiguracja, instalacja lub rozbudowa sprzętu, czy też usług integracyjnych. Klienci, którzy potrzebują bardziej złożonych rozwiązań, mogą zwrócić się telefonicznie do Centrum Obsługi Klienta HP. Takie zapytania zostaną przekazane i zrealizowane przez partnerów handlowych HP.

Według HP, nowy sklep internetowy jest uzupełnieniem oferty dystrybucyjnej nowego HP, zgodnie ze strategią udostępniania klientowi końcowemu maksymalnie szerokiego wyboru, również w zakresie sposobów zakupu. W kanale dystrybucyjnym i partnerskim HP nie pojawią się żadne zmiany, a sprzedaż przez Internet uzupełnia jedynie dotychczasowe sposoby dystrybucji.