Czwarta edycja programu partnerskiego Mio
Rozpoczęła się kolejna edycja programu Mio Grand Tour. Jest to oferta dla resellerów, którzy kupują sprzęt Mio u autoryzowanych dystrybutorów.
Uczestnicy Mio Grand Tour mogą liczyć na bonusy w formie premii pieniężnych, gadżetów reklamowych, materiałów POS. Mają także możliwość zakupu urządzeń demo na preferencyjnych warunkach oraz uzyskania statusu Rekomendowanego Partnera Mio.
Sprzęt objęty programem musi zostać zakupiony u autoryzowanych dystrybutorów Mio – są to Comes, Megabajt i Komsa. Partnerzy otrzymują punkty za każde urządzenie, przelicznik zależy od modelu (1 pkt za modele z serii Moov i Moov M, 2 pkt za serię S). Bonus procentowy przyznawany jest na podstawie liczby zdobytych w ten sposób punktów.
Resellerzy dostają także premie pieniężne za zadania wykonane podczas wirtualnej podróży po Skandynawii. Im więcej urządzeń kupi firma, tym więcej punktów POI na wirtualnej trasie jest aktywnych, co oznacza że można zdobyć większą ilość dodatkowych punktów.
Czwarta edycja Mio Grand Tour potrwa do końca 2011 r. Szczegółowe informacje o programie znajdują się na stronie http://pl.miograndtour.com.
Podobne aktualności
Netskope przedstawia nowy program MSP
Według dostawcy SASE rosnące zapotrzebowanie na specjalistów ds. bezpieczeństwa napędza popyt na usługi zarządzane.
Dell Technologies: 60 mld dol. w kanale partnerskim
Taki przychód z zamówień wygenerowali w ciągu ostatnich 12 miesięcy partnerzy producenta.
Nowy program partnerski HPE promuje model as-a-service
HPE Partner Ready Vantage ma tworzyć podstawę do kreowania sprzedaży w szeroko pojętym obszarze usług.