Nowy szef Deloitte Digital
Jan Michalski został nowym liderem Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej.
Jan Michalski, dotychczasowy lider Salesforce w Deloitte w Europie Środkowej, objął funkcję lidera Deloitte Digital w regionie. Będzie kierował pracą ponad 200 osób, odpowiadając za rozwój oferty usług związanych z transformacją cyfrową przedsiębiorstw. Firma konsultingowa zamierza skoncentrować się na wsparciu organizacji w tym zakresie, łącząc kompetencje techniczne i kreatywne ze strategią i doradztwem biznesowym. Deloitte Digital to część międzynarodowej firmy doradczej Deloitte.
Na nowym stanowisku Jan Michalski zastąpił Olgierda Cygana, który kończy współpracę z firmą. Kilka miesięcy temu do Deloitte dołączyli również dwaj nowi partnerzy: Michał Pieprzny, odpowiedzialny za usługi zawiązane z strategią oraz Paweł Filipowicz, odpowiedzialny za praktykę SAP.
Doradztwo IT w cenie
Jak wyjaśnia Andrzej Lachowski, partner zarządzający działem konsultingu Deloitte, rosną oczekiwania klientów związane z kompleksową obsługą transformacji cyfrowej: od przygotowania strategii po doradztwo, wdrożenia nowych rozwiązań czy ich koordynację. Dlatego Deloitte Digital poszerza zakres usług.
– W obliczu dynamicznych zmian związanych m.in. z Przemysłem 4.0 firmy doradcze muszą rozszerzać zakres swojej działalności i wsłuchiwać się w potrzeby rynku – twierdzi Andrzej Lachowski.
Jan Michalski ma ponad 10 lat doświadczenia w obszarach CRM, mobile, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta. Specjalizuje się we wdrażaniu nowoczesnych technologii i wykorzystaniu ich do poprawiania rezultatów biznesowych oraz budowania długotrwałych relacji z klientami.
– Dynamicznie postępujący rozwój nowych technologii kładzie kres dotychczasowym modelom biznesowym, zmieniając układ rynkowych sił i tworząc nowe. Najistotniejsze są jednak rosnące oczekiwania konsumentów. W świadczonych przez nas usługach łączymy trzy kluczowe aspekty: strategię, wsparcie technologiczne i kreatywne oraz konsulting. Nie ograniczamy się wyłącznie do przyjętych już rozwiązań, ale szukamy także nowych możliwości, reagując na aktualne trendy – zaznacza Jan Michalski.
Podobne aktualności
Szefowie IT mają problem z długiem technologicznym
Wydają 10 - 20 proc. budżetów IT na problemy z przestarzałymi systemami, mimo to koszty długu są horrendalne.
Deweloperzy IT będą rozchwytywani przez następną dekadę
Liczba ofert pracy dla twórców oprogramowania wzrośnie o 25 proc. w ciągu 10 lat.
62 proc. szefów jest podeskcytowana AI
Zdecydowana większość liderów uważa, że generatywna AI zmieni sposób działania ich firmy w perspektywie 3 lat.