Yamo ma nową stronę internetową
Dystrybutor uruchomił nową stronę WWW połączoną z internetowym systemem sprzedaży. Jak zapewnia Yamo, dodano wiele funkcji.
W serwisie czynnym od 1 marca dodano system filtrów umożliwiających szybkie dotarcie do poszukiwanego produktu. Wśród nowych opcji jest m.in. rozszerzone wyszukiwanie produktów (np. o zakres cen), przygotowywanie ofert dla klienta z własnym logotypem, personifikacja listy grup towarowych, pełen wgląd w historię rozliczeń, reklamacje towarów online i opcja „klient patrzy” umożliwiająca szybkie przełączenie wyświetlania strony do wersji z ukrytym logotypem i cenami dla detalisty.
Nowy serwis jest dostępny pod adresem http://nowe.yamo.pl.
Podobne aktualności
5 smartfonów, których naprawa jest najdroższa
Szczególnie kosztowny okazuje się serwis sprzętu dwóch dużych marek.
Producenci sabotują naprawę urządzeń?
Szef dużej firmy serwisowej twierdzi, że producenci celowo utrudniają reparację sprzętu. Wskazuje na Apple'a, Microsoft i Samsunga.
Zaskakująco szybka naprawa w serwisach elektroniki
Blisko 60 proc. zgłoszeń serwisowych kończy się naprawą – według sprzedawców. Co czwarty klient otrzymuje urządzenie w ciągu dwóch dni.