Akademia Sprzedaży EMC otwarta
EMC uruchomiło Akademię Sprzedaży - program szkoleniowy dla resellerów - partnerów handlowych firmy.
Warunkiem uczestnictwa w akademii jest status EMC Proven Professional Sales or SE Accreditation i zaliczenie testu ze znajomości rozwiązań Back up&Archiving. Cykl szkoleń obejmuje m.in. takie zagadnienia jak value based selling, konstruowanie oferty w aspekcie finansowym, zarządzanie i prognozowanie projektów, sztuka negocjacji. Dodatkowo uczestnicy dowiedzą się, jak przygotować profesjonalną prezentację dla osób podejmujących w firmach decyzje biznesowe. Szkolenia będą miały charakter interaktywny, z naciskiem na zajęcia praktyczne oparte na realnych przykładach z rynku polskiego. Zgodnie z założeniami EMC, akademia ma pomóc resellerom wyróżnić się na konkurencyjnym rynku i prowadzić skuteczne kampanie sprzedażowe.
Inauguracja Akademii odbyła się w czerwcu br. Kolejne sesje planowane są na wrzesień i grudzień br.
Podobne aktualności
Netskope przedstawia nowy program MSP
Według dostawcy SASE rosnące zapotrzebowanie na specjalistów ds. bezpieczeństwa napędza popyt na usługi zarządzane.
Dell Technologies: 60 mld dol. w kanale partnerskim
Taki przychód z zamówień wygenerowali w ciągu ostatnich 12 miesięcy partnerzy producenta.
Nowy program partnerski HPE promuje model as-a-service
HPE Partner Ready Vantage ma tworzyć podstawę do kreowania sprzedaży w szeroko pojętym obszarze usług.