„Sztuczna inteligencja bardziej dotknie ludzi wykształconych”
O generatywnej sztucznej inteligencji rozmawiamy z Piotrem Mechlińskim z Deloitte, ekspertem i praktykiem, który wyjaśnia m.in., jak nowe rozwiązania GenAI pomogą firmom i prezesom oraz jak mogą wpłynąć na pracę specjalistów i korzystanie z urządzeń.
„W najbliższym czasie możemy spodziewać się czatbotów douczanych na dokumentach danej organizacji. Będą znały się na regulacjach, elektronice, prawie, kodowaniu i niemal wszystkich dziedzinach, jakie możemy sobie wyobrazić” – mówi Piotr Mechliński, Associate Partner w Deloitte, w podcaście CRN Polska.
Jego zdaniem wraz z rozwojem chatbotów, które już powstają, wspierających konkretne firmy i branże, AI wpłynie na pracę szerokiego grona fachowców.
„Sztuczna inteligencja bardziej dotknie ludzi wykształconych i zawody oparte na wiedzy” – uważa specjalista.
„Wszyscy, którzy pracują głową i pracują na tekście, mogliby zainteresować się sztuczną inteligencją, aby tę pracę wykonywać lepiej” – radzi.
Z podcastu dowiecie się również m.in.:
-jakie branże zwracają się najczęściej o wsparcie generatywną AI i jakie są przypadki użycia
-jak w ciągu kilku lat zmieni się sposób korzystania z komputerów i smartfonów
-z czym już generatywna AI radzi sobie dobrze, a czego jej (jeszcze) brakuje
-dlaczego popularne narzędzia GenAI są jak maturzysta (po polonistyce)
-jakie zawody będą najbardziej dotknięte wpływem AI
-czy chatbot potrafi być empatyczny
-dlaczego potrzebne są regulacje w obszarze generatywnej AI
„Nie widzę żadnej branży, związanej z ludzką inteligencją i z technologią, której nie moglibyśmy skutecznie wspierać generatywną sztuczną inteligencją” – mówi Piotr Mechliński.
„Nie będziemy mogli bez tego żyć, tak jak bez internetu, a wcześniej bez prądu” – uważa ekspert o generatywnej AI.
Z Piotrem Mechlińskim rozmawia zastępca redaktora naczelnego CRN Polska, Wojciech Urbanek.
Podcastu możecie wysłuchać na:
Youtube
Spotify
Apple Podcasts
Podobne podcasty
„W Polsce mocno opieramy się na modelu partnerskim”
Piotr Lempkowski, Enterprise Account Executive w Salesforce, w podcaście CRN Polska obala mity na temat dostawcy. Jak zapewnia, biznes firmy opiera się na modelu partnerskim, a nie na sprzedaży bezpośredniej, a w Polsce klientami są nawet małe przedsiębiorstwa.
Katarzyna Marczuk: polska specjalistka od autonomicznych pojazdów
O faktach i mitach na temat autonomicznych aut i biznesie IT w Singapurze rozmawiamy z Katarzyną Marczuk, CEO Aleet, Polką mieszkającą w tym azjatyckim kraju, która niedawno uruchomiła nowy projekt w Polsce.
To nie są łatwe czasy dla startupów
Z Maciejem Filipkowskim, autorem audycji „Zaprojektuj swoje życie”, mentorem, inwestorem, przedsiębiorcą, rozmawiamy między innymi o tym, gdzie lepiej się pracuje: w amerykańskiej czy koreańskiej korporacji, w jakie polskie startupy warto inwestować, jak na startupowy biznes wpływa pułapka średniego rynku?