„W Polsce mocno opieramy się na modelu partnerskim”
Piotr Lempkowski, Enterprise Account Executive w Salesforce, w podcaście CRN Polska obala mity na temat dostawcy. Jak zapewnia, biznes firmy opiera się na modelu partnerskim, a nie na sprzedaży bezpośredniej, a w Polsce klientami są nawet małe przedsiębiorstwa.
„W Polsce mocno opieramy się na modelu partnerskim” – mówi Piotr Lempkowski, Enterprise Account Executive w Salesforce, a ma duże doświadczenie w tej kwestii, bo sam wcześniej pracował przez blisko 5 lat u partnera wdrożeniowego. W Salesforce jest od blisko 3 lat.
Nasz rozmówca w podcaście CRN Polska rozprawia się z mitami na temat dostawcy znanego głównie z CRM (choć ma on szersze portfolio). Po pierwsze Salesforce nie jest firmą skoncentrowaną tylko na dużych klientach.
„Zdecydowanie naszym dużym rynkiem są firmy małe, a nawet mikro. Mamy nawet zespół dedykowany dla firm małych i mikro na Polskę” – zaznacza Piotr Lempkowski, wyjaśniając, że dostawca jest obecny w firmach różnej wielkości w różnych branżach.
Po drugie, Salesforce opiera swoją działalność na kanale partnerskim, a nie na bezpośredniej sprzedaży.
„Większość klientów, poza wyjątkami, jak firmy IT, startupy, korzysta z naszych partnerów, ich siatka jest rozbudowana” – zapewnia dyrektor.
Jednocześnie wyjaśnia, jakie są kryteria dla partnerów zainteresowanych współpracą z Salesforce’m.
Gość podcastu CRN Polska klaruje również m.in., jak dzieli się odpowiedzialność dostawcy i klienta za bezpieczeństwo danych w chmurze. Mówi też o generatywnej AI już implementowanej w systemach Salesforce’a.
Z Piotrem Lempkowskim rozmawia zastępca redaktora naczelnego CRN Polska, Wojciech Urbanek.
Podcastu możecie wysłuchać na
Youtube
Spotify
Apple Podcasts
Podobne podcasty
Tomasz Krajewski: „Kanał partnerski i dystrybucyjny zawsze będzie potrzebny”
W ramach projektu All of Backup Exclusive Networks rozmawiamy z Tomaszem Krajewskim, dyrektorem w Veeam Software, m.in. o tym, czy i jak usługowe IT zmieni kanał dystrybucyjny, co to jest tryb paniki w przedsiębiorstwach i jak to się ma do ransomoware oraz dlaczego wschód Europy później niż zachód przyjmuje nowe trendy technologiczne.
Czy (i dla kogo) rozdrobnienie rynku cyberbezpieczeństwa jest problemem
Z Lucy Szaszkiewicz, współzałożycielką i CEO startupu 1Strike.io, rozmawiamy m.in. o konsolidacji rynku cyberbezpieczeństwa, roli integratorów i wykorzystaniu narzędzi AI do ochrony cyfrowej.
Piotr Drąg z HPE o backupie: jak się najlepiej chronić?
"Polska jest najczęściej atakowanym krajem na świecie przez gangi ransomware" - mówi Piotr Drąg, HPE Storage Category Manager w podcaście CRN Polska.