„W Polsce mocno opieramy się na modelu partnerskim”
Piotr Lempkowski, Enterprise Account Executive w Salesforce, w podcaście CRN Polska obala mity na temat dostawcy. Jak zapewnia, biznes firmy opiera się na modelu partnerskim, a nie na sprzedaży bezpośredniej, a w Polsce klientami są nawet małe przedsiębiorstwa.
„W Polsce mocno opieramy się na modelu partnerskim” – mówi Piotr Lempkowski, Enterprise Account Executive w Salesforce, a ma duże doświadczenie w tej kwestii, bo sam wcześniej pracował przez blisko 5 lat u partnera wdrożeniowego. W Salesforce jest od blisko 3 lat.
Nasz rozmówca w podcaście CRN Polska rozprawia się z mitami na temat dostawcy znanego głównie z CRM (choć ma on szersze portfolio). Po pierwsze Salesforce nie jest firmą skoncentrowaną tylko na dużych klientach.
„Zdecydowanie naszym dużym rynkiem są firmy małe, a nawet mikro. Mamy nawet zespół dedykowany dla firm małych i mikro na Polskę” – zaznacza Piotr Lempkowski, wyjaśniając, że dostawca jest obecny w firmach różnej wielkości w różnych branżach.
Po drugie, Salesforce opiera swoją działalność na kanale partnerskim, a nie na bezpośredniej sprzedaży.
„Większość klientów, poza wyjątkami, jak firmy IT, startupy, korzysta z naszych partnerów, ich siatka jest rozbudowana” – zapewnia dyrektor.
Jednocześnie wyjaśnia, jakie są kryteria dla partnerów zainteresowanych współpracą z Salesforce’m.
Gość podcastu CRN Polska klaruje również m.in., jak dzieli się odpowiedzialność dostawcy i klienta za bezpieczeństwo danych w chmurze. Mówi też o generatywnej AI już implementowanej w systemach Salesforce’a.
Z Piotrem Lempkowskim rozmawia zastępca redaktora naczelnego CRN Polska, Wojciech Urbanek.
Podcastu możecie wysłuchać na
Youtube
Spotify
Apple Podcasts
Podobne podcasty
„Sztuczna inteligencja bardziej dotknie ludzi wykształconych”
O generatywnej sztucznej inteligencji rozmawiamy z Piotrem Mechlińskim z Deloitte, ekspertem i praktykiem, który wyjaśnia m.in., jak nowe rozwiązania GenAI pomogą firmom i prezesom oraz jak mogą wpłynąć na pracę specjalistów i korzystanie z urządzeń.
Katarzyna Marczuk: polska specjalistka od autonomicznych pojazdów
O faktach i mitach na temat autonomicznych aut i biznesie IT w Singapurze rozmawiamy z Katarzyną Marczuk, CEO Aleet, Polką mieszkającą w tym azjatyckim kraju, która niedawno uruchomiła nowy projekt w Polsce.
To nie są łatwe czasy dla startupów
Z Maciejem Filipkowskim, autorem audycji „Zaprojektuj swoje życie”, mentorem, inwestorem, przedsiębiorcą, rozmawiamy między innymi o tym, gdzie lepiej się pracuje: w amerykańskiej czy koreańskiej korporacji, w jakie polskie startupy warto inwestować, jak na startupowy biznes wpływa pułapka średniego rynku?