Konkurs iiyama „Case Study: pokaż światu swój projekt!”
Japoński producent, który od lat plasuje się w czołówce rynkowej, postanowił zaprosić resellerów do konkursu, którego celem jest prezentacja najciekawszych instalacji z wykorzystaniem monitorów tej marki. Finaliści mogą liczyć nie tylko na nagrody rzeczowe, ale także opisy ich wdrożeń w mediach branżowych i społecznościowych.

Odkąd w 2009 r. do oferty iiyama wprowadzony został pierwszy monitor dotykowy multitouch, nastąpił dynamiczny rozwój portfolio producenta w ramach dwóch nowych kategorii – modeli dotykowych oraz wielkoformatowych. Obecnie w ofercie iiyama znajduje się 70 modeli wyświetlaczy dotykowych i około 50 modeli monitorów wielkoformatowych od 10 do 98 cali. Dzięki temu partnerzy japońskiego koncernu są w stanie przygotować instalacje oparte wyłącznie na produktach jednej marki.
Miało to gigantyczny wpływ chociażby na rozwój nowych instalacji muzealnych, gdzie interaktywne wystawy i dobór odpowiedniej technologii pozwalają na zagłębienie się w świat ekspozycji jak nigdy wcześniej, czego wręcz wymagają dzisiejsi, szczególnie młodzi, odbiorcy. Przykładowo, monitory iiyama pomagają w oddziaływaniu na zwiedzających Muzeum II Wojny Światowej, Muzeum Polskiej Piosenki w Opolu, Muzeum Tradycji Mleczarskich w Grajewie, Muzeum Techniki Leśnej w Gołuchowie czy Centrum Bajki w Pacanowie. W latach 2017 – 2019 gwałtowny wzrost sprzedaży monitorów interaktywnych przypadł na sektor edukacji, gdzie dziękiprojektom typu „Aktywna tablica” zrewolucjonizowano sposób prowadzenia zajęć dydaktycznych. W rezultacie tych zmian zielone tablice kredowe zostały zastąpione przez ekrany. Dziś monitory interaktywne znajdują się na wyposażeniu większości szkół, a kolejne instalacje tych urządzeń wypierają między innymi tablice interaktywne, co jest możliwe dzięki zdecydowanie większym możliwościom technologicznym, jakie zapewniają monitory, w tym marki iiyama.
Japoński producent w pełni zaspokaja również potrzeby klientów z sektora retail w placówkach handlowych oraz użytkowników z branży restauracyjnej. Rozwój technologii i jednocześnie chęć przyspieszenia procesów obsługi klienta spowodowały znaczne zmiany w tym obszarze. Fakturomaty można już znaleźć w każdym markecie budowlanym, kasy samoobsługowe powoli stają się codziennością nie tylko w sieciach spożywczych, a zamawianie za pomocą interaktywnego menu w restauracji to już nie tylko domena sieci z wielkim „M” w logo. Kolejny przykład to interaktywne strefy zabaw dla dzieci w galeriach handlowych, które dzięki odpowiedniemu oprogramowaniu zyskały zupełnie nowe możliwości. Nie są to już strefy prostych gier, tylko miejsca eksperymentów i nauki kształtów, kolorów czy języków obcych. Systemy umożliwiają organizowanie konkursów i zabaw z ekranem jako narzędziem do ich automatyzacji.
Konkurs z nagrodami i… czymś więcej
Specjaliści iiyama, chcąc zobrazować resellerom i użytkownikom końcowym możliwości, jakie dają monitory dotykowe i wielkoformatowe tej marki, przygotowali konkurs „Case Study: pokaż światu swój projekt!” z atrakcyjnymi nagrodami. Aby wziąć w nim udział, wystarczy przesłać na adres pokazprojekt@iiyama.com zdjęcia projektu z wykorzystaniem monitorów iiyama, zrealizowanego w ciągu 3 ostatnich lat.
Konkurs trwa od 5 października do 6 listopada 2020 r.
Partner, który zajmie I miejsce otrzyma 34-calowy monitor iiyama XUB3493WQSU-B1 lub dwa 27-calowe modele XUB2792UHSU-B1. W przypadku II miejsca nagrodą jest 32-calowy XB3288UHSU-B1 lub dwa 25-calowe XUB2595WSU-B1. Z kolei zdobywca III miejsca będzie się cieszyć 27-calowym XUB2792QSU-B1/W1 lub trzema (!) 24-calowymi XUB2492HSU-B1/-W1. Ponadto każdy z finalistów może przy tym liczyć na… worek gadżetów. Co więcej, dodatkowo specjaliści iiyama wyróżnią 10 projektów, za które wręczone zostaną nagrody pocieszenia w postaci walizek lub lodówek turystycznych iiyama.
Co ważne, opisy zwycięskich projektów zostaną opublikowane w magazynach branżowych, a ponadto na stronie iiyama.com/pokaz-nam-swoj-projekt, na której znajduje się szczegółowy regulamin konkursu oraz w mediach społecznościowych: www.linkedin.com/company/iiyama-polska, www.facebook.com/iiyamapolska.

Podobne artykuły
Digital Signage: koniec pandemicznego marazmu
Rynek Digital Signage wyraźnie odbił po niemal dwuletnim zastoju. Tym bardziej szkoda, że nieprzewidywalność dostaw komplikuje integratorom realizację projektów.
Case study: szkolna sieć na potrzeby edukacji i monitoringu
Modernizacja sieci LAN i WLAN przy wykorzystaniu przełączników i punktów dostępowych TP-Link umożliwiła między innymi bezpieczną edukację w trybie hybrydowym.
Case study: trzy sieci Wi-Fi na dużej przestrzeni
Specjaliści Eter wdrożyli sieć opartą na urządzeniach TP-Link w Warsaw Plaza Hotel.