Zmieni się dyrektor generalny Della w Polsce
Firma przechodzi reorganizację. Maciej Filipkowski, dotychczasowy szef Della w Polsce, pokieruje regionem Europy Środkowej i Wschodniej.
Maciej Filipkowski stanął na czele nowej struktury regionalnej, która obejmuje Polskę, Ukrainę, Rumunię, Węgry, Bułgarię, kraje byłej Jugosławii, kraje bałtyckie i WNP (bez Rosji). Producent ma wkrótce ujawnić, kto zostanie nowym dyrektorem generalnym w Polsce. Zmiana jest związana z globalną przebudową i upraszczaniem struktur firmy. W styczniu sprzedaż połączono z marketingiem, co ma przyspieszyć podejmowanie decyzji i ułatwić dostosowywanie oferty do oczekiwań klientów.
Maciej Filipkowski zajmował stanowisko dyrektora generalnego Della od września 2008 roku. Z firmą jest związany od 2004 r. Był dyrektorem handlowym, współpracował z partnerami i kluczowymi klientami. Menedżer ukończył Hofstra University w Nowym Jorku (kierunek International Business). Studiował także w ramach programu MBA na INSEAD we Francji.
Podobne aktualności
„Gwiazda kanału sprzedaży Della” przechodzi na emeryturę
„Jej wskazówki i wiedza były przez ostatnią dekadę kamieniem węgielnym sukcesu kanału sprzedaży Della" - twierdzi partner.
Zysk Della wzrósł o 89 proc.
Rok finansowy 2024 "nie przebiegł zgodnie z planem”. Mimo to koncern zwiększył zysk, a w br. spodziewa się odbicia dzięki AI i odświeżeniu bazy komputerów.
Gala CRN: tworzymy historię!
Po raz pierwszy w historii mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, uroczyście wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024 oraz gościć Larry’ego Walsha, założyciela Channelnomics – zasłużonej amerykańskiej agencji badawczej zajmującej się globalnym kanałem sprzedaży IT.