Xerox: Outsourcing w Proxerze
Xerox powierzył firmie Proxer obsługę posprzedażną części swoich urządzeń analogowych i cyfrowych na terenie województwa mazowieckiego
Xerox powierzył firmie Proxer obsługę posprzedażną części swoich urządzeń analogowych i cyfrowych na terenie województwa mazowieckiego. Proxer będzie odpowiedzialny za sprzedaż materiałów eksploatacyjnych, serwis urządzeń i pomoc w rozwiązywaniu wszelkich problemów związanych z ich funkcjonowaniem.
Xerox przeprowadził kompleksowe szkolenia pracowników Proxera oraz wyposażył ich w profesjonalny sprzęt serwisowy. Jest to kolejny etap realizacji strategii restrukturyzacji firmy Xeroksa, polegającej na outsourcingu zadań wykonywanych dotychczas bezpośrednio przez producenta.
Podobne aktualności
5 strategicznych trendów dla specjalistów ds. oprogramowania
Mają pomóc w poprawie produktywności, obniżeniu kosztów, zrównoważonym rozwoju i in.
Gaming czeka na lepsze czasy od 2025 r.
Przychody ze sprzętu w br. osiągną wartość blisko 30 mld dol., jednak spadną do 2028 r.
Ponad 40 tys. poważnych incydentów w Polsce do marca br.
Nasz kraj codziennie atakują grupy powiązane ze służbami specjalnymi Rosji, Białorusi i nie tylko - przyznał sekretarz stanu.