Według przedstawiciela koreańskiej marki w naszym kraju dobrze
sprzedają się nie tylko tablety, lecz też telewizory z aplikacjami. Są
one wykorzystywane w 74 proc. sprzedanych telewizorów. Według Macieja
Filipkowskiego to jedna z najwyższych średnich w Europie. W przypadku
tabletów na popularności zyskują modele 8-calowe.

– Myślę, że
8-calowe urządzenia są w tej chwili najciekawszą ofertą na rynku, jeśli
chodzi o rozmiar, bo są wystarczająco duże, żeby na nich wygodnie
pracować, a odpowiednio małe, żeby się zmieściły do torebki czy do
teczki –
mówi Filipkowski agencji Newseria.

Według wiceprezesa
Samsung Electronics Polska przyszłością są jednak urządzania
'wearables’, czyli elektronika 'do noszenia na sobie’, często
zintegrowana z odzieżą, jak kurtki z wbudowanymi głośnikami czy
sensorami biometrycznymi.
 – Większość firm już ma buty,
wyposażone w sensory, które komunikują się ze smartfonem, opaski, które
także 'rozmawiają’ ze smartfonem i liczą nasze kroki. Takiego sprzętu
będzie coraz więcej. Ułatwia on nie tylko uprawianie sportów, ale też
codzienne życie –
mówi Maciej Filipkowski.

Samsung
rozwija ofertę w tej kategorii. Ostatnio pokazał swoje najnowsze dzieło –
telefon Note 3 z dotykowym zegarkiem, współpracującym ze smartfonem.
Zegarkiem możemy kontrolować działanie telefonu, telefonem działanie
zegarka, odbierać telefon, używać kamery w zegarku razem z telefonem –
wylicza wiceprezes. – I najciekawsza funkcja moim zdaniem – pozwala znaleźć za pomocą zegarka zgubiony telefon – i odwrotnie.