Firma Syneo, producent oprogramowania dostosowanego do
potrzeb małych i średnich firm (m.in. programu monitorującego flotę samochodową
i systemu do zarządzania sprzedażą biletów podczas imprez masowych), wprowadza
na rynek nowy produkt pod nazwą SyneoERP, który wykorzystuje atuty cloud
computingu. Cechami wyróżniającym system jest prostota i funkcjonalność. SyneoERP
umożliwia sprawną organizację pracę handlowców, magazynu i pomaga w bieżącym
zarządzaniu. Umożliwia także śledzenie i analizowanie efektów pracy oraz
tworzenie raportów. Monitoruje cały proces handlowy: od ofertowania, przez
zamówienie, aż do wystawienie faktury, rozliczenia płatności i wysyłania
powiadomienia do klienta. Pełną funkcjonalność tego narzędzia można wypróbować
zupełnie za darmo.

W związku z
rozwojem oferty i wprowadzeniem do oferty systemu SyneoRP firma poszukuje
partnerów do współpracy w zakresie dystrybucji w kraju i za granicą. Więcej
informacji znajduje się na stronie: http://syneoerp.pl/partnerzy.