W ostatnim kwartale przychody Seagate’a wyniosły 1,76 mld dol. i wzrosły o 30 mln dol. w stosunku do IV kwartału 2002 r. Producent dysków zarobił netto 205 mln dol. (poprzednio 198 mln dol.). Lepsze też wyniki ma firma za całe drugie półrocze ub.r. – przychód to 3,5 mld dol. (3,31 w 2002 r.), a zysk netto – 403 mln dol. (308 mln).

Seagate sprzedał w IV kwartale 2003 r. 21,7 mln dysków twardych z marżą 26,2 proc. Firma nie osiągnęła jednak zakładanego celu sprzedaży (zabrakło 1,4 mln dysków). Największy spadek sprzedaży dysków zanotowano w segmencie klientów OEM i był spowodowany decyzją producenta o nie sprzedawaniu określonych produktów po nieakceptowalnych cenach rynkowych. W oświadczeniu firmy czytamy, że ’spadek sprzedaży w segmencie klientów OEM spowodowany został dużą zależnością firmy Seagate od globalnego kanału dystrybucyjnego, który jest bardzo wrażliwy na zmiany cenowe.’

W ostatnim kwartale Seagate sprzedał 1,9 mln sztuk dysków twardych do notebooków, o 10 proc. więcej niż mówiły plany. Sprzedaż pamięci masowej dla przedsiębiorstw osiągnęła poziom 2,7 mln sztuk.