Samsung ma nowy sklep firmowy w Polsce
W dniu 26 września br. producent otworzył swój drugi w Polsce Brand Store. Salon znajduje się w CH Stary Browar w Poznaniu.
Salon jest obsługiwany przez Matrixmedia.pl – poznańską spółkę, która ma sklep internetowy z RTV, AGD, sprzętem komputerowym. Firma prowadzi sprzedaż od 1990 r. W ofercie Brand Store są m.in. smartfony, tablety, telewizory, kina domowe. Podczas otwarcia odbyła się prezentacja phableta Samsung Galaxy Note 3 i zintegrowanego z nim zegarka Samsung Galaxy Gear.
– Drugi polski Brand Store to dowód na rolę, jaką nasz kraj odgrywa w
strategii Samsung Electronics. Fakt, że to właśnie w Polsce
zatrudnionych jest 50 proc. wszystkich osób, które pracują dla Samsung w
regionie CEE jest tego najlepszym potwierdzeniem – powiedział Maciej Filipkowski, wiceprezes Samsung Electronics Polska i szef dywizji IT i Mobile.
Nowy salon, podobnie jak Brand Store Samsunga otwarty wiosną br. w Warszawie, jest nie tylko miejscem sprzedaży, lecz także (w właściwie przede wszystkim) prezentacji produktów koreańskiej marki. Goście sklepu mogą zapoznać się z funkcjami telewizorów LED, odtwarzaczy Blu-ray 3D, zestawów kin domowych, notebooków, smartfonów, tabletów, aparatów fotograficznych, urządzeń drukujących i wielu innych. Można np. pograć na laptopach Ativ i sprawdzić, jak rysuje się na tablecie Note 10.1.
Podobne aktualności
Samsung 10-krotnie zwiększył zysk
Poprawa koniunktury na rynku DRAM i NAND podbiła zyski koncernu.
Gala CRN: tworzymy historię!
Po raz pierwszy w historii mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, uroczyście wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024 oraz gościć Larry’ego Walsha, założyciela Channelnomics – zasłużonej amerykańskiej agencji badawczej zajmującej się globalnym kanałem sprzedaży IT.