Salon jest obsługiwany przez Matrixmedia.pl – poznańską spółkę, która ma sklep internetowy z RTV, AGD, sprzętem komputerowym. Firma prowadzi sprzedaż od 1990 r. W ofercie Brand Store są m.in. smartfony, tablety, telewizory, kina domowe. Podczas otwarcia odbyła się prezentacja phableta Samsung Galaxy Note 3 i zintegrowanego z nim zegarka Samsung Galaxy Gear.

– Drugi polski Brand Store to dowód na rolę, jaką nasz kraj odgrywa w
strategii Samsung Electronics. Fakt, że to właśnie w Polsce
zatrudnionych jest 50 proc. wszystkich osób, które pracują dla Samsung w
regionie CEE jest tego najlepszym potwierdzeniem –
powiedział Maciej Filipkowski, wiceprezes Samsung Electronics Polska i szef dywizji IT i Mobile.

Nowy salon, podobnie jak Brand Store Samsunga otwarty wiosną br. w Warszawie, jest nie tylko miejscem sprzedaży, lecz także (w właściwie przede wszystkim) prezentacji produktów koreańskiej marki. Goście sklepu mogą zapoznać się z funkcjami telewizorów LED, odtwarzaczy Blu-ray 3D, zestawów kin domowych, notebooków, smartfonów, tabletów, aparatów fotograficznych, urządzeń drukujących i wielu innych. Można np. pograć na laptopach Ativ i sprawdzić, jak rysuje się na tablecie Note 10.1.