RSA ujawnił szczegóły programu partnerskiego
Producent zaprezentował program partnerski SecurWorld. Są już znane zasady przyznawania rabatów.
Program powstał w USA i został dostosowany do realiów polskiego rynku. Jak zapewnił Jarosław Gajdamowicz, Partner Account Manager w polskim oddziale RSA, resellerom wystarczy 20 tys. dol. rocznego obrotu na produktach RSA, aby otrzymać 10-procentowy rabat. Dodatkowy upust w wysokości 10 proc. można uzyskać za wczesne zgłoszenie projektu. Zniżkę zaoferowano także nowym partnerom przez okres pół roku.
Przedstawiciel RSA podkreślił, że w przypadku startu w przetargach partnerzy RSA nie muszą obawiać się wewnętrznej konkurencji. Tylko jedna firma, która jako pierwsza zarejestruje się w systemie, może brać udział w określonym przetargu.
– Partner, który wcześniej zgłosił projekt, uzyskuje gwarancję najniższej ceny – wyjaśnia Jarosław Gajdamowicz.
Dystrybutorem RSA w Polsce jest RRC.
Podobne aktualności
Netskope przedstawia nowy program MSP
Według dostawcy SASE rosnące zapotrzebowanie na specjalistów ds. bezpieczeństwa napędza popyt na usługi zarządzane.
Dell Technologies: 60 mld dol. w kanale partnerskim
Taki przychód z zamówień wygenerowali w ciągu ostatnich 12 miesięcy partnerzy producenta.
Nowy program partnerski HPE promuje model as-a-service
HPE Partner Ready Vantage ma tworzyć podstawę do kreowania sprzedaży w szeroko pojętym obszarze usług.