Polski dystrybutor IT zmienił logo
Wprowadza nową identyfikację wizualną.
Zmiana w łódzkiej firmie.
Agraf zmienił identyfikację wizualną. Nowe logo podkreśla, że firma jest dystrybutorem wyspecjalizowanym z wartością dodaną.
Łódzka spółka z o.o. Agraf została zarejestrowana w 2001 r. W 2021 r. osiągnęła 30 mln zł przychodów ze sprzedaży i 2,2 mln zł zysku netto.
Podobne aktualności
Małe firmy IT w Polsce zwolniły 26 proc. pracowników w ub.r.
W 2024 r. 61 proc. badanych przedsiębiorstw z branży planuje zatrudniać, a 72 proc. przyzna podwyżki.
264 mln zł długów firm IT w Polsce
Zadłużenie branży wzrosło o jedną trzecią w ciągu 2 lat. Jeszcze więcej, bo prawie 400 mln zł firmy IT muszą odzyskać od swoich klientów.
Ponad 50 proc. firm nie zamierza dłużej wstrzymywać projektów IT
Trendy takie jak digitalizacja i AI są kluczowe w realizacjach. Chmura i cyberbezpieczeństwo mają mniejsze znaczenie – według badania.