Od maja klienci oddziałów JTT Computer w Warszawie, Szczecinie, Gdańsku i Krakowie będą obsługiwani przez wrocławską centralę firmy. Dystrybutor zamknął oddziały (pozostawiono tylko oddział w Zabrzu), wzmacniając jednocześnie zasoby działu sprzedaży w centrali. Powołano także Zespół Obsługi Internetowej (ZOI). Za jego pracę jest odpowiedzialny Mariusz Olkiewicz, wicedyrektor sprzedaży d/s e-Commerce.

Według Piotra Podlawskiego, wiceprezesa Zarządu JTT Computer d/s marketingu i sprzedaży, wielooddziałowy model sprzedaży się przeżył, gdyż klienci składają zamówienia przez Internet, telefonicznie lub faksem. Dystrybutor zdecydował się na zmiany w związku ze wzrostem zainteresowania klientów zakupami internetowymi. Zdaniem JTT korzyści płynące z zamknięcia oddziałów to przede wszystkim oszczędności z tytułu czynszów, opłat za energię i łącza teleinformatyczne, których wartość jest szacowana na 200 tys. zł rocznie.

Dystrybutor planuje uruchomienie numerów telefonicznych w systemie 0-801 (z kosztami takimi jak rozmów lokalnych), dla tych klientów, których obsługa zostanie przeniesiona do Wrocławia. Zamknięcie oddziałów nie spowoduje opóźnień w realizacji zamówień, gdyż od 1999 roku nie miały one magazynów, a towary wysyłano kurierem z Wrocławia.

Wraz z powołaniem ZOI uruchomiono szereg nowych funkcji Internetowego Systemu Wspomagania Sprzedaży (isws.jtt.pl): sprawdzanie stanu rozliczeń, śledzenie przesyłek kurierskich, samodzielną wycenę i zamawianie niestandardowych modeli komputerów Adax (build to order), dostęp do poszerzonych opisów produktów w formie tabelarycznej z możliwością tworzenia zestawień, możliwość uczestnictwa w aukcjach oraz zamawianie licencji MOLP.