Drobny biznes nie lubi Internetu
Ponad 30 proc. firm mikro nie ma swojej strony internetowej, a 25 proc. nie założyło adresu e-mail – wynika z danych OBOP-u.
Polscy przedsiębiorcy wykorzystują Internet do promocji rzadziej niż np. ich niemieccy koledzy, gdzie 90 proc. firm ma własną witrynę. Część z nich uważa, że własna strona nie jest potrzebna albo jej przygotowanie i późniejsze prowadzenie pochłonie zbyt dużo kosztów i czasu. Inni wychodzą z założenia, że skoro mają już stałych klientów, to nie muszą szukać nowych. Według OBOP-u 45 proc. firm nie jest świadomych korzyści, wynikających z posiadania własnej strony internetowej, a 32 proc. nie ma czasu się nią zajmować.
Podobne aktualności
Konsumenci oszczędzają na smart home, chcą niezawodnego internetu
U prawie połowy ankietowanych osłabł zapał do wdrażania nowych technologii i gadżetów do domu.
Warunki prowadzenia biznesu w Polsce
Tylko 2 proc. ankietowanych przedstawicieli firm w Indeksie Lewiatana uważa, że się poprawiły.
Jakiego Internetu chcą użytkownicy?
Wnioski z Cisco Broadband Survey 2023 dotyczą również Polaków.