Context: TP-Link liderem polskiego rynku Wi-Fi
W I poł. 2012 r. TP-Link miał ponad połowę udziału w sprzedaży urządzeń bezprzewodowych na polskim rynku – wynika z danych Contextu.
Udział TP-Linka zwiększył się z 33,4 proc. w pierwszym półroczu 2011 r. do 51,9 proc. w roku bieżącym. Konkurenci zostali daleko w tyle. Drugi w zestawieniu D-Link osiągnął 13,4 proc. udziału, a trzeci Netgear – 8,4 proc.
Według Contextu najpopularniejszym routerem w Polsce jest model TP-Link TL-WR740N. W pierwszej połowie tego roku jego sprzedaż przekroczyła 50 tys. sztuk.
Podobne aktualności
Spadek na rynku routerów high-end
"Miną kolejne dwa kwartały, zanim poziom zapasów u dostawców usług powróci do normalnego poziomu” - twierdzi wiceprezes.
Mali i średni resellerzy będą napędzać sprzedaż cyberbezpieczeństwa w 2024 r.
Pod koniec roku odnotowano silny wzrost w dystrybucji na dużych rynkach w Europie.
Film z Gali CRN Polska
Zapraszamy do obejrzenia filmu z Gali CRN Polska, na której ogłosiliśmy Kodeks Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, po raz pierwszy mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu i wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024.