Context: duży spadek sprzedaży notebooków w porównaniu z początkiem roku
W lutym br. popyt na notebooki na polskim rynku był wyraźnie mniejszy niż w styczniu br. Analiza rok do roku pokazała jednak wzrosty.
Według Contextu w lutym 2011 r. polscy klienci kupili 93,1 tys. notebooków, to jest o 38,7 proc. mniej niż w styczniu br. W porównaniu z lutym 2010 r. sprzedaż ilościowa była jednak większa o 25,9 proc. Wartościowo wzrost liczony rok do roku wyniósł 19,9 proc.
Dane nie obejmują netbooków, pochodzą z panela dystrybucyjnego Contextu, tj. od dystrybutorów współpracujących z firmą badawczą.
Podobne aktualności
Mali i średni resellerzy będą napędzać sprzedaż cyberbezpieczeństwa w 2024 r.
Pod koniec roku odnotowano silny wzrost w dystrybucji na dużych rynkach w Europie.
Popyt na notebooki wzrośnie w 2024 r.
Zastosowania sztucznej inteligencji będą kluczem do zwiększenia sprzedaży w ciągu 2 - 3 lat - zdaniem analityków.
Sprzedaż w dystrybucji IT w Europie wzrośnie w 2024 roku
Pomoże zmiana władzy w Polsce. Dwie kategorie produktów mogą być liderami wzrostu - wynika z prognozy.