Action: rebranding marek własnych
Należąca do dystrybutora marka Activejet ma nowe logo i stronę internetową.
W nowym logo ujednolicono dawny, dwudzielny i dwukolorowy napis. Teraz logotyp Activejet składa się z białego napisu na czerwonym prostokątnym tle. Nowa identyfikacja wizualna pojawiła się również na stronie internetowej firmy i na opakowaniach produktów.
Według spółki zmiana ma podkreślać najważniejsze wartości marki, jak nowoczesność, najwyższa jakość produktów (według Actionu należą do segmentu Premium) oraz europejski zasięg (dodano znak „European Brand”).
W tuszach atramentowych opakowanie podzielone na cztery obszary. W osobnym oknie pokazano wyrażoną w procentach wydajność produktu względem produktu oryginalnego. Ponadto na opakowaniu w najbardziej widocznym znalazła się informacja o 5-letniej gwarancji.
Rebranding ma objąć także markę Actis, która również zmieni opakowania.
Podobne aktualności
5 strategicznych trendów dla specjalistów ds. oprogramowania
Mają pomóc w poprawie produktywności, obniżeniu kosztów, zrównoważonym rozwoju i in.
Gaming czeka na lepsze czasy od 2025 r.
Przychody ze sprzętu w br. osiągną wartość blisko 30 mld dol., jednak spadną do 2028 r.
Ponad 40 tys. poważnych incydentów w Polsce do marca br.
Nasz kraj codziennie atakują grupy powiązane ze służbami specjalnymi Rosji, Białorusi i nie tylko - przyznał sekretarz stanu.