„Dobry Produkt 2012” dla marki Colorovo
Należąca do ABC Daty marka Colorovo zdobyła tytuł „Dobry Produkt 2012 - Wybór Konsumentów”.
Nagroda to efekt Ogólnopolskiego Badania Postaw i Preferencji Konsumenckich, które przeprowadza Dziennik Gazeta Prawna. Laureaci wyłaniani są w oparciu o sondaże i wywiady telefoniczne (CATI). Respondenci odpowiadają na pytanie: które marki produktów uważają za dobre w danej kategorii, godne zaufania i wysokiej jakości. Produkty o najwyższej liczbie wskazań otrzymują tytuł „Dobry Produkt 2012 – Wybór Konsumentów”. W przypadku marki Colorovo klienci wymieniali różne produkty: materiały eksploatacyjne, artykuły czyszczące, tablety. W związku z tym nagrodzono całą markę. Patronat nad badaniem objął Instytut Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk.
Podobne aktualności
PARP: wystartował konkurs
Od dziś można składać wnioski w konkursie „Wdrażanie innowacji przez MŚP”.
Zlot twórców InterLinka
Dokładnie 20 lat temu napisałem artykuł zatytułowany „Sprzedaż beznamiętna”, w którym opisałem ówczesny rynek systemów do dystrybucji on-line. Królem naszej polskiej „wioski” był wtedy, a jakże, InterLink. Fenomen tego systemu polegał jednak na tym, że był także królem znacznie większej wioski - tej globalnej.