Avaya promuje nowe modele sprzedaży
Avaya przedstawiła zestaw rozwiązań i programów, które mają pomóc partnerom handlowym przyspieszyć rozwój i wejść na nowe rynki.
Producent chce wspierać partnerów i zachęcać do współpracy w zakresie cyfrowej transformacji. Firma wprowadza tym celu nowe rozwiązania, co jest najbardziej widoczne w ofercie zawierającej usługi chmurowe. Są to m.in narzędzia do współpracy udostępniające m.in. funkcje konferencji audio i wideo oraz współużytkowania plików, a także ujednoliconej komunikacji i contact center. Avaya liczy na rozwój modelu opłat opartym na subskrypcji, dzięki któremu partnerzy mogą pomóc swoim klientom w migracji do chmury publicznej.
– W tym roku naszym przesłaniem dla partnerów jest to, aby nie bali się nowości — nowych rozwiązań, nowych klientów i nowych modeli wdrożeniowych. O naszym zaangażowaniu we wprowadzanie innowacji świadczy liczba rozwiązań, ofert i programów, które dadzą naszym partnerom duże możliwości w nadchodzącym roku finansowym — tłumaczy Fadi Moubarak, wiceprezes firmy Avaya odpowiedzialny za kanały sprzedaży.
Podobne aktualności
Reseller sprzedawał pirackie oprogramowanie. 88 mln dol. strat
Przez lata dzięki układowi z pracownikiem dostawcy kwitł przestępczy proceder.
Dostawca UC zakończył restrukturyzację
"Idziemy naprzód, dysponując znacznymi zasobami finansowymi" - zapowiada CEO.