VMware zmienił program partnerski
Zmiany w programie Advantage+ mają premiować partnerów oferujących klientom coś więcej niż tylko standardową wirtualizację serwerów.
Firma chce zmotywować partnerów do sprzedaży produktów i usług z zakresu wirtualizacji sieci i pamięci masowych (NSX i Virtual SAN), zarządzania urządzeniami mobilnymi (AirWatch), end-user computing, chmury oraz bezpieczeństwa. W ramach Advantage+ zwiększono marże (według WMware’a nawet do 30 proc.) przy sprzedaży rozwiązań z nowszych grup produktowych. Wprowadzono automatyzację rejestracji potencjalnych projektów, dzięki temu proces ten powinien stać się bardziej przejrzysty. Na zmianie skorzystają partnerzy, którzy jako pierwsi zarejestrują swoje projekty sprzedażowe.
Nowa wersja programu Advantage+ jest aktywna od 1 sierpnia br. To kolejny etap inwestycji VMware’a w system partnerski, który w Polsce obejmuje niemal 400 partnerów. Dostawca przekonuje, że dzięki modyfikacjom program pozwoli im szybciej generować dochód i wypracować bonusy.
Podobne aktualności
Broadcom anuluje umowy partnerom VMware’a
Likwidowany jest obecny program partnerski. Niektórym grozi utrata statusu.
Netskope przedstawia nowy program MSP
Według dostawcy SASE rosnące zapotrzebowanie na specjalistów ds. bezpieczeństwa napędza popyt na usługi zarządzane.
Przejęcie VMware’a jest nadal niepewne. Klienci mają problem
Fuzja może podbić ceny serwerów, zaszkodzić konkurentom, ujawnić ich tajemnice handlowe - takie wątpliwości ma brytyjski regulator.