Adobe walczy z piractwem
We wrześniu Adobe rozpoczęło kampanię informacyjną 'Czas na legalne oprogramowanie'. Celem akcji jest uświadomienie klientów o
We wrześniu Adobe rozpoczęło kampanię informacyjną 'Czas na legalne oprogramowanie’. Celem akcji jest uświadomienie klientów o konieczności używania legalnego oprogramowania. Kampania skierowana jest do agencji reklamowych, drukarni, wydawnictw, domów mediowych oraz firm zajmujących się obróbką fotograficzną, obejmie Gdańsk, Katowice, Kraków, Poznań, Warszawę i Wrocław.
Adobe będzie rozsyłać do firm list z ofertę handlową, potem formularz rejestracyjny produktów Adobe z prośbą o wpisanie posiadanego oprogramowania oraz numerów licencyjnych. Firmy, które nie odpowiedzą w podanym przez producenta terminie, dostaną kolejny list przypominający o akcji i prośbę o kontakt z Adobe niezależnie od tego, czy mają nielegalne oprogramowanie czy nie. Firmy, które mają pirackie wersje produktów Adobe’a, będą mogły zarejestrować swoje kopie pod warunkiem kupna oryginalnego oprogramowania w wynegocjowanym czasie.
Dotychczas podobne kampanie Adobe przeprowadziło w Irlandii, Czechach, na Węgrzech, w Bułgarii, Serbii, Rumunii, Grecji, Turcji i RPA.
Podobne aktualności
5 strategicznych trendów dla specjalistów ds. oprogramowania
Mają pomóc w poprawie produktywności, obniżeniu kosztów, zrównoważonym rozwoju i in.
Gaming czeka na lepsze czasy od 2025 r.
Przychody ze sprzętu w br. osiągną wartość blisko 30 mld dol., jednak spadną do 2028 r.
Ponad 40 tys. poważnych incydentów w Polsce do marca br.
Nasz kraj codziennie atakują grupy powiązane ze służbami specjalnymi Rosji, Białorusi i nie tylko - przyznał sekretarz stanu.