Systemy druku: klienci są wygodni
Według IDC w ostatnich trzech latach wartość polskiego rynku nisko- i średnionakładowych systemów produkcyjnych do druku wzrosła o 43 proc. Klientów bardziej od technologii interesuje prostota pracy i koszty.
Jak ustaliło IDC w minionych 3 latach najbardziej zwiększyła się sprzedaż ilościowa urządzeń kolorowych – o 79 proc. W przypadku systemów cyfrowych wzrost wyniósł 61 proc. Kolejne trendy, na które zdaniem analityków należy zwrócić uwagę, to m.in. większe znaczenie rozwiązań ekologicznych oraz druku mobilnego. Klienci jednak coraz mniej koncentrują się na technologii, ponieważ dobra jakość druku staje się standardem.
– Obecnie użytkownika interesuje prostota pracy oraz racjonalność kosztów. Klienci coraz większą wagę przywiązują do swojej wygody oraz automatyzacji – wyjaśnia Adam Bieniewski, Marketing Manager Business Solutions CEE, Sharp Electronics Europe.
Podobne aktualności
Sprzedaż w dystrybucji IT w USA ponownie w dół
Oprogramowanie sprzedaje się lepiej, sieciówka wraca do normy, rynek PC wychodzi z dołka.
Umowy na usługi zarządzane IT i biznesowe przebiły 100 mld dol.
Będą rosły wydatki firm na usługi zarządzane, zwłaszcza obejmujące chmurę i sztuczną inteligencję - według prognozy.