Saturn w mediach społecznościowych
Sieć rozpoczyna komunikację z klientami w social mediach.
Saturn będzie obecny na Facebooku, Google+ i w dedykowanym kanale w serwisie YouTube. Marka planuje także komunikację z użytkownikami forów dyskusyjnych i blogerami.
Aktywna obecność w social mediach to kolejny krok Saturna w ramach rozwoju strategii online po uruchomieniu sklepu internetowego. Zarządzający siecią uważają, że nowe kanały komunikacji pozwolą budować pozytywne i długofalowe relacje z obecnymi i z potencjalnymi klientami.
Wśród planowanych aktywności, oprócz informowania o bieżącej ofercie sklepów, znajdą się także promocje, konkursy i akcje specjalne. Cześć działań komunikacyjnych online skoncentrowana będzie na umieszczaniu porad, informacji i ciekawostek na temat najnowszych technologii oraz produktów dostępnych w sklepach Saturnach.
Podobne aktualności
1,2 mld euro kary dla Meta
To kara za to, co właściciel Facebooka robi z danymi europejskich użytkowników.
Meta wprowadzi opłaty na Facebooku i Instagramie
Koszt to 11,99 - 14,99 dol. miesięcznie. Na razie testowo na drugim końcu świata.