Tegoroczna impreza odbyła się w styczniu w Warszawie. Po raz pierwszy do grona partnerów
handlowych i użytkowników rozwiązań Emerson Network Power dołączyli także
dystrybutorzy i resellerzy. Wachlarz odbiorców producenta stale się
powiększa – ma na to wpływ udany debiut w kanale dystrybucyjnym. W lutym
2014 mija rok, od kiedy Emerson wprowadził swoje produkty do oferty trzech
dystry-butorów: AB, ABC Data i Action. Nadszedł czas, aby zacieśnić
współpracę z odbiorcami w kanale dystrybucyjnym, gdzie Emerson
sprzedaje obecnie UPS-y o mocy od 10 do 40 kVA. Vendor zakłada, że
w kooperacji z resellerami i integratorami łatwiej dotrze do
małych oraz średnich firm. Taka właśnie grupa klientów stanowi największe grono
użytkowników systemów oferowanych w dystrybucji. W obrębie działu AC
Power budowany jest zespół odpowiedzialny za współpracę z resellerami.

Wzmacniając swoją pozycję
w kanale dystrybucyjnym, producent stara się na różne sposoby dotrzeć
zarówno do resellerów, dystrybutorów, jak i klientów końcowych. Jednym
z nich są „Śniadania z Emerson Network Power”, na które zapraszani są
klienci. W 2013 r. odbyło się kilka takich spotkań, a do
kolejnych ma dojść również w bieżącym roku.

Zdaniem integratora

• Jędrzej Skrzynecki, dyrektor sprzedaży, Itprojekt

Za
marką polskiego oddziału Emerson Network Power stoją ludzie, którzy wykazują
się nieocenionym zaangażowaniem. Tacy, którzy wspierają partnerów
w działaniach sprzedażowych i służą im swoją wiedzą techniczną,
z której mogą skorzystać także użytkownicy.

• Mariusz Ławrynowicz, pełnomocnik zarządu, Visacom

Nasz
zespół wdrożył wiele rozwiązań Emerson Network Power. Zawsze otrzymywaliśmy
oczekiwane wsparcie. Niewątpliwie profesjonalny support przekłada się na
satysfakcję naszych klientów.

 

Wojciech Piórko

Sales Director AC Power, Racks & Solutions, Poland &
Baltics, Emerson Network Power

Nie stawiamy na ilość partnerów, lecz na jakość relacji.
Chcemy nawiązać ścisłą współpracę z kilkunastoma VAR-ami. Potrzebujemy
lojalnych, zaangażowanych resellerów, którzy są gotowi inwestować w swój
rozwój i są otwarci na pozyskiwanie nowych kompetencji.

– Wspólnie
z naszymi partnerami staramy się rozmawiać z jak największą liczbą
użytkowników końcowych, aby zaprezentować im możliwości naszych urządzeń
i zaznajomić z ich potencjałem
– mówi Wojciech Piórko, Sales
Director AC Power, Racks & Solutions, Poland & Baltics, Emerson Network
Power.

Podczas spotkania noworocznego partnerzy Emerson Network
Power potwierdzili duże zaangażowanie wytwórcy w kooperację i realne
wsparcie. Paweł Umiński, Channel Sales Manager Emerson Network Power, zaznacza,
że to jeden z powodów, dla których oferta producenta w kanale
dystrybucyjnym cieszy się rosnącym zainteresowaniem.

Zaczynaliśmy od
prostych systemów o niewielkiej mocy, ale coraz więcej resellerów pyta
o rozwiązania bardziej zaawansowane
– mówi Paweł Umiński.

Także dystrybutorzy informowali, że produkty Emerson Network
Power cieszą się zainteresowaniem partnerów. Do oferty w kanale dystrybucyjnym
zostały wprowadzone również rozwiązania trójfazowe, szafy rack i listwy
PDU.

Paweł Umiński

Channel Sales Manager, Emerson Network Power W 2013 roku uruchomiliśmy

program partnerski:
Innovation Partnership Program (IPP). Jest skierowany zarówno do resellerów,
integratorów, jak i dystrybutorów. Naszym partnerom oferujemy szereg
korzyści: rabaty, wsparcie doradców i szkolenia.