Więcej partnerów w programie Panasonic’a
Producent poinformował, że o 50 proc. wzrosła liczba podmiotów w programie partnerskim.
W ciągu ostatniego roku europejska sieć Programu Partnerskiego Panasonic Computer Product Solutions zwiększyła się o 50 proc. i liczy prawie 750 oficjalnych dystrybutorów, niezależnych dostawców oprogramowania i autoryzowanych partnerów – twierdzi producent. Wśród nich jest 68 podmiotów z Europy Środkowo-Wschodniej, w tym z Polski. Według szacunku producenta kanał partnerski będzie odpowiedzialny za 65 proc. przychodów ze sprzedaży produktów marki Toughbook i Toughpad.
W ramach programu partnerskiego Panasonic zamierza koncentrować się na poszerzaniu oferty tabletów Toughpad oraz tworzeniu rozwiązań dopasowanych do potrzeb odbiorców.
– W Polsce kanał partnerski odpowiada za 95 proc. naszej dystrybucji – informuje Jacek Wielgus, CPS – CEE Region Manager w Panasonic’u.
Podobne aktualności
Wizja komputerowa poprawi produktywność o 42 proc.
Brak umiejętności i wiedzy może być przeszkodą w wykorzystaniu tej technologii - według badania.
Boom inwestycyjny w łączność bezprzewodową w firmach
38 proc. europejskich firm jest w trakcie wdrożeń, 41 proc. już podjęło decyzję o realizacji projektów – według badania.