Unity Group, specjalizująca się we wdrożeniach rozwiązań cyfrowych dla handlu, stawia na wzmocnienie obszaru konsultingu. Z początkiem roku do zespołu konsultingu Unity Group dołączyli partnerzy zarządzający spółki Allwins, świadczącej usługi doradztwa biznesowego dla przedsiębiorstw handlowych.

Są to założyciele i menedżerowie Allwins: Artur Piekarczyk jako Head of Consulting, Artur Milecki w roli Consulting Managera, Adrian Hrehorowicz jako Senior Business Consultant oraz Tamas Jesztak, który będzie dzielił swoje obowiązki między spółkę ONe i Unity Group.

Koncentracja na doradczej części oferty to odpowiedź grupy na potrzeby klientów.

Rośnie świadomość klientów jak ważna jest – poza samą technologią – kompleksowa współpraca z doświadczonym partnerem, który na każdym etapie transformacji cyfrowej wnosi nową wartość biznesową dla klienta i angażuje się w zarządzanie zmianą, aby wspólnie osiągać zaplanowane cele” – tłumaczy Piotr Wrzalik, Head of Market Strategy w Unity Group.

„Obszar konsultingu biznesowego jest kluczowym elementem procesu transformacji cyfrowej przedsiębiorstw handlowych i produkcyjno-handlowych w modelu end-to-end. To on otwiera relacje z klientami i jest pierwszym etapem, podczas którego poznajemy ich potrzeby i szukamy optymalnych rozwiązań. Ma także duży potencjał do wzmacniania bardzo dobrych wyników spółki i dalszego budowania pozycji rynkowej” – mówi dyrektor.

Jak wylicza Piotr Wrzalik, grupa będzie przeprowadzać klientów przez ścieżkę rozwoju kompetencji cyfrowych, transformacje modeli biznesowych, budowę i implementację strategii omnichannel, wdrażanie innowacji, tworzenie nowoczesnej architektury rozwiązań, przygotowywać klientów do samodzielnego zarządzania kanałami cyfrowymi i wspierać procesy transformacji w modelu interim management.

Unity i Allwins mają siedziby we Wrocławiu.

Unity Group działa od 1997 r. Jak podaje, ma na koncie ponad 500 projektów. Główna spółka grupy, Unity SA, w 2022 r. osiągnęła blisko 87 mln zł przychódów wobec 55,2 mln zł w 2021 r. Zysk netto wzrósł do 5,5 mln zł z 1,2 mln zł.

Allwins została założona w 2018 r. W 2022 r. spółka osiągnęła 3,1 mln zł przychodów, nieznacznie więcej niż rok wcześniej, a zysk netto wyniósł 210 tys. zł wobec straty w poprzednim roku.