Rynek Digital Signage będzie warty 26 mld dol.
Branża będzie rosnąć w najbliższych latach, ale powoli.
Potrzeba zapewnienia lepszej obsługi klienta w sklepach doprowadziła do gwałtownego wzrostu popularności wyświetlaczy.
Rynek Digital Signage będzie warty 26,1 mld dol. w 2028 r. wobec 18,7 mld dol. w 2023 r., przy średniej stopie wzrostu 6,9 proc. rocznie – prognozuje MarketsandMarkets.
Przewiduje się, że większe zapotrzebowanie na DS w zastosowaniach infrastrukturalnych, rosnący popyt na wyświetlacze 4K i 8K i postęp technologiczny to główne czynniki, jakie przyczynią się do rozwoju rynku.
Sprzęt zdominuje rynek pod względem udziału w przychodach. Chodzi głównie o wyświetlacze, odtwarzacze multimedialne, projektory, uchwyty i inne akcesoria. Głównym czynnikiem napędzającym wydatki będzie popularność technologii mikro-LED i LED Direct View, jak też coraz większe zapotrzebowanie w zastosowaniach komercyjnych i infrastrukturalnych. Np. potrzeba zapewnienia lepszej obsługi klienta w sklepach doprowadziła do gwałtownego wzrostu popularności wyświetlaczy DS.
Przy czym ściany wideo odnotują najwyższy średni wzrost przychodów do 2028 r. Spadające ceny wyświetlaczy sprawiły, że stały się one łatwo dostępne do różnych zastosowań wewnętrznych i zewnętrznych. Ponadto producenci oferują ściany wideo, które wyświetlają obraz w wysokiej rozdzielczości na dużych ekranach z cieńszymi ramkami, dzięki czemu są one popularne również w miejscach publicznych, w obiektach sportowych i rozrywkowych.
Podobne aktualności
180 mld dol. na analizę ryzyka
Wydatki na oprogramowanie i usługi na ten cel wzrosną 3-krotnie w ciągu 5 lat.
Rynek integratorów systemów osiągnie wartość 40 mld dol.
Zwłaszcza jedna branża nie poskąpi środków na usługi integratorów. Są jednak problemy, które hamują rozwój rynku.