Reorganizacja w HP. Dotyczy też kanału sprzedaży
Na czele nowej organizacji stanął dyrektor, związany z firmą od 17 lat.
Kobi Elbaz przez dwa lata był szefem globalnego kanału sprzedaży HP.
HP zreorganizowało swoją globalną organizację kanału sprzedaży i kilka innych grup w nową dywizję, na której czele stanie Kobi Elbaz, weteran firmy z 17-letnim stażem.
Konsolidacja w ramach nowej organizacji obejmującej globalny kanał sprzedaży, innowacje w sprzedaży i operacje obejmuje także centra doskonałości zajmujące się operacjami sprzedażowymi, transformacją, integracją fuzji i przejęć oraz sprzedażą dla użytkowników końcowych. Celem jest wyposażenie firmy w „niezbędne narzędzia i możliwości, aby służyć klientom i partnerom”. Jest to ponadto część strategii inwestycji w obszary wzrostu, takie jak praca hybrydowa, urządzenia peryferyjne i gaming.
Zmiany wchodzą w życie po tym, jak przejęte firmy Poly, HyperX i Teradici zostały włączone do programu partnerskiego Amplify.
Kobi Elbaz będzie kierował nową grupą jako starszy wiceprezes i dyrektor generalny. Przez dwa lata był szefem globalnego kanału sprzedaży. Będzie nadal podlegał dyrektorowi handlowemu HP Dave’owi McQuarriemu.
Podobne aktualności
78 proc. pracowników wierzy, że AI ułatwi im pracę
Większość pracowników, a zwłaszcza liderów z nadzieją czeka na technologie wykorzystujące AI - wynika z badania HP. Jednocześnie nawet 45 proc. obawia się, że straci posadę z powodu sztucznej inteligencji.
Dołek na rynku urządzeń drukujących
5 największych producentów odnotowało spadek dostaw w IV kw. 2023 r.
HP: sprzedaż poniżej oczekiwań, rentowność w górę
W I kw. wciąż słaby rynek PC wpłynął na wyniki producenta. „Mamy ogromny impet w projektowaniu PC AI, które wszyscy zobaczycie jeszcze w tym roku” – zapowiada CEO.