HP zreorganizowało swoją globalną organizację kanału sprzedaży i kilka innych grup w nową dywizję, na której czele stanie Kobi Elbaz, weteran firmy z 17-letnim stażem.

Konsolidacja w ramach nowej organizacji obejmującej globalny kanał sprzedaży, innowacje w sprzedaży i operacje obejmuje także centra doskonałości zajmujące się operacjami sprzedażowymi, transformacją, integracją fuzji i przejęć oraz sprzedażą dla użytkowników końcowych. Celem jest wyposażenie firmy w „niezbędne narzędzia i możliwości, aby służyć klientom i partnerom”. Jest to ponadto część strategii inwestycji w obszary wzrostu, takie jak praca hybrydowa, urządzenia peryferyjne i gaming.

Zmiany wchodzą w życie po tym, jak przejęte firmy Poly, HyperX i Teradici zostały włączone do programu partnerskiego Amplify.

Kobi Elbaz będzie kierował nową grupą jako starszy wiceprezes i dyrektor generalny. Przez dwa lata był szefem globalnego kanału sprzedaży. Będzie nadal podlegał dyrektorowi handlowemu HP Dave’owi McQuarriemu.