Według Megapanela PBI/Gemius w grudniu 2012 r. euro.com.pl miał blisko 2,5 mln użytkowników (o ponad 600 tys. więcej niż w listopadzie), czyli najwięcej wśród polskich e-sklepów. Serwis sieci RTV Euro AGD został numerem 3 w rankingu firm e-commerce (w listopadzie – nr 5). Nieznacznie zwiększył liczbę użytkowników merlin.pl (o ponad 40 tys.). Wśród detalistów oferujących elektronikę wyraźnie zyskał na popularności oleole.pl, awansując na 13. miejsce (w listopadzie było poza pierwszą dwudziestką). Zwiększył zasięg także saturn.pl, który w końcu listopada rozpoczął sprzedaż w Internecie.

 

Ranking witryn e-commerce według zasięgu miesięcznego w grudniu 2012 r.
  Nazwa  Użytkownicy
(real users)
Odsłony
krajowe ogółem
Zasięg  Audyt
site-centric
1 Grupa Allegro.pl – E-commerce 10 969 272 4 578 427 572 56,69% tak
2 nokaut.pl 2 959 309 16 086 465 15,29% tak
3 euro.com.pl 2 449 752 12,66%  
4 Grupa Okazje.info – E-commerce 2 171 035 15 887 259 11,22% tak
5 Grupa Groupon 1 849 388 9,56%  
6 Grupa Empik Media Fashion –
E-commerce
1 779 065 9,19%  
7 skapiec.pl 1 638 672 8,47%  
8 merlin.pl 1 532 064 7,92%  
9 zlotewyprzedaze.pl 1 512 763 7,82%  
10 aukcjoner.pl 990 045 5,12%  
11 citeam.pl 978 748 5,06%  
12 Grupa Ebay 961 284 4,97%  
13 oleole.pl 931 613 4,81%  
14 doz.pl – doz.pl – apteka 925 192 12 225 947 4,78% tak
15 gruper.pl 908 538 4,70%  
16 zalando.pl 902 551 4,66%  
17 saturn.pl 889 367 4,60%  
18 okazjum.pl 881 640 13 347 611 4,56% tak
19 Grupa Spolecznosci.pl – E-commerce 877 287 66 779 245 4,53% tak
20 Grupa Amazon 860 065 4,44%  
           
Źródło:
Megapanel PBI/Gemius, grudzień 2012 r.